کد خبر: تبعات-ابتلای-نخست‌وزیر-به-کروناویروس
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳
تبعات ابتلای نخست‌وزیر به کروناویروس روسیه برای پوتین
به گزارش گروه بین‌الملل طبنا (خبرگزاری سلامت) به نقل از Skynews، اکنون نخست وزیر روسیه نیز میخائیل میوشستین آزمایش کووید-19 مثبت داشت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، او در جریان یک کنفرانس ویدئویی به ولادیمیر پوتین از نتایج تست کروناویروس خود اطلاع داد. او گفت که دولت به طور معمول به کار خود ادامه خواهد داد. این درحالی است که تعداد موارد در روسیه از نقطه عطف سنگین صدهزار(100000) نفر عبور می کند. در رده بندی جهانی ویروس، بزرگترین کشور روی زمین هم اکنون هشتمین کشور آلوده است که بیشتر از چین و ایران قربانی دارد. پوتین
اما هنوز هم  این کشور از نظر مرگ و میر کم، با بیش از 1000 کشته، در رده های پایین قرار دارد. این امر به اثربخشی قابل توجه هر دو آزمایش و درمان اشاره دارد که شواهد حکایتی از داخل بیمارستان‌های روسی، به ویژه در مناطق خارج از مسکو ، نشان می دهد که چنین نیست.

تجهیزات کم و قیمت پایین نفت، زنگ خطری برای پوتین

 شهر اوفا در 840 مایلی شرق مسکو را در نظر بگیرید. پزشکان بیمارستان اصلی آنجا هفته جاری با آقای پوتین تماس ویدیویی گرفته و خواستار بررسی کامل در مورد چگونگی موفقیت بیمارستانشان در برابر کووید-19 شد.
در 6 آوریل، بیمارستان آنها تحت قرنطینه دو هفته ای قرار گرفت. پرسنل پزشکی گفتند تجهیزات کافی و جایی برای خواب نداشتند و بسیاری از آنها هنگام بیماری به کار خود ادامه می دادند.
مسکو تلاش کرده است تا ظرفیت تخت‌خواب خود را که اکنون در حدود 20،000 عدد است،  با پیشنهاد 7000 تخت بیشتر، افزایش دهد زیرا ویروس علیرغم بیش از یک ماه قرطینه، همچنان در حال گسترش است.
سقوط فاجعه بار قیمت نفت در روسیه از بین می رود و او را در شرایط فزاینده‌ی اقتصادی قرار می‌دهد. مدتی در طی این بیماری همه گیر، آقای پوتین مستحکم نشسته بود اما آن زمان تمام شد.
مترجم:معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha