کد خبر: تایید-کاندیداهای-ریاست-آیبا-توسط-کمیت
۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
تایید کاندیداهای ریاست آیبا توسط کمیته انتخابات
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک نشست انتخاباتی فدراسیون بین المللی بوکس، آیبا با حضور نمایندگان مجمع و اعضاء مورخ 12 لغایت 13 دسامبر سالجاری میلادی برگزار می گردد. طی این نشست اعضاء مجمع رئیس آینده این نهاد بین المللی را که بشدت با موجی از ابهامات مدیریتی و ساختاری روبروست، انتخاب خواهند کرد.
گفتنی است، محمد مستحسنه، رئیس کنفدراسیون بوکس آفریقا و رئیس موقت آیبا نیز در لحظات آخر حضور خود را بعنوان کاندیدای ریاست اعلام کرده است. کمیته انتخابات آیبا اعلام کرده است: "درطیدوره 3 تا 11 نوامبر 2020 وازطریق ارتباطات الکترونیکی،کمیته انتخابات، نامزدهاوبرنامه های دریافت شده برای سمت رئیسAIBAرابررسی کرد،تحقیقات لازم راانجام دادومطابق بااساسنامه وآیین نامه آیباوهمچنین رویه های انتخاب اتی در این فدراسیون؛
همانطورکه درذیل بندها و مفادانتخابات ریاست تعیین شدهاست،در 30 سپتامبرسال 2020 توسط کمیته اجرایی مورد تصویب قرارداد".
گفتنی است، بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی بوکس تنها 143 عضو از 200 عضو رسمی این نهاد می توانند در انتخابات حضور یافته و حق رای داشته باشند. 57 عضور دیگر بدلایل مختلف قادر به اعلام رای نخواهند بود که از دلایل اصلی آن عدم پرداخت حقوق عضویت و تعامل با آیبا عنوان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha