کد خبر: تاکید-رئیس-جمعیت-هلال-احمر-بر-رونق-بخشی
۱ مهر ۱۳۹۹، ۸:۲۷
تاکید رئیس جمعیت هلال احمر بر رونق بخشیدن به فعالیت های مراکز درمانی تحت پوشش

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛دکتر کریم همتی، در بازدید از مجتمع دارویی و درمانی هلال گفت: کسانی که این مراکز را هدیه کردند، قصد شان این بوده که بخشی از بار هلال احمر را کم کنند.

وی افزود: امروز به خاطر تنگناهای مالی و تحریم هایی که به اوج خود رسیده است شاهد محدویت هایی در این مراکز هستیم.

همتی با بیان اینکه بخشی از اهداف جمعیت هلال احمر از طریق خدمات همین مراکز درمانی و توانبخشی بدست می آید. افزود: با توجه به مشکلات و شرایط امروز کشور، فعالیت های شرکت های هلدینگ هلال احمر، اهداف و خواسته های ما را در کمک رسانی به نیازمندان برآورده نمی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر همدلی و افزایش تعاملات میان بخش ها و سازمان های وابسته به هلال احمر افزود: ما در هلال احمر به دنبال سود ثانوی نیستم ،به کار خود اطمینان داریم و می خواهیم کار ها در همه بخش های هلال احمر خوب انجام شود .

همتی، همچنین در صحبت با کارکنان مجتمع دارویی و درمانی هلال و شنیدن مشکلات و نگرانی های آنها در خصوص وضعیت شغلی شان گفت: ما می دانیم که این دغدغه ها به حق است اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد چون همه کارها براساس مصوبه های آیین نامه ها ،با تصویب هیات امنا تعیین تکلیف می شود .

وی یادآوری کرد : اگر کمی وکاستی برای کارکنان وجود دارد علت آن فشار تحریم هایی است که روی نظام است و ما چاره ای نداریم جز این که بر رونق بخشیدن به مراکز درمانی تحت پوشش هلال احمر تمرکز کنیم تا درآمدها معقول شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که باید از ظرفیت و توانمندی های پزشکان داوطلب برای رونق بخشیدن به فعالیت های مراکز درمانی استفاده کرد افزود: برای تجهیزات بیمارستانی نیز بسیاری از خیرین برای تهیه و اهداء دستگاه های دیالیز اعلام آمادگی کرده اند که باید از این ظرفیت نیز برای خدمت رسانی بهتر به بیماران بهره ببریم. .

همتی با بیان این که فعالیت ها در جمعیت هلال احمر شفاف است و هرگونه فشاری که به جمعیت هلال احمر وارد شود حق یک نیازمند گرفته می شود. افزود: خدمات مراکز درمانی هلال احمر فقط برای نیازمندان رایگان است و سایر مراجعه کننده ها باید هزینه پرداخت کنند.

وی گفت: شرکت های هلدینگ وابسته به هلال احمر باید با ایجاد درآمدزایی کمک حال هلال احمر باشند چون ما نمی توانیم در این شرایط هیچ کمک مالی به آنها تزریق کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان ضمن بازدید از بخش های مختلف مجتمع دارویی و درمانی هلال با مراجعان به داروخانه این مرکز نیز صحبت کرد و به پرسش ها پاسخ داد.

یاداور می‌شود، دکتر سید محمد تقی حسینی طباطبایی رئیس مجتمع دارویی و درمانی هلال نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های این مرکز در سه ماهه گذشته پاره ای از مسایل و مشکلات کارکنان این مرکز را با رئیس جمعیت هلال احمر در میان گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha