کد خبر: تاکید-بر-تسریع-در-ساخت-فضای-ورزشی-در-دست
۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سیماسادات لاری در ابتدای این بازدید از خوابگاه‌های دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید به عمل آورد، دانشکده علوم پزشکی ساوه دارای دو خوابگاه استیجاری و مشارکتی است که خوابگاه دخترانه کوثر با ظرفیتی بالغ بر ۳۲۰ دانشجو و همچنین خوابگاه پسرانه سردار شهید قاسم سلیمانی با ظرفیتی بالغی بر ۱۱۰ دانشجو در حال حاضر ظرفیت متقاضیان خوابگاهی این دانشکده را پوشش می‌دهد.
سخنگوی وزارت بهداشت علاوه بر بازدید از اتاق‌های این دو خوابگاه، از  سالن‌های ورزشی مستقر در خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه و پسرانه دانشکده نیز بازدید کرد و تجهیزات این دو سالن ورزشی را تا حدودی مناسب دانست و بر تسریع در ساخت فضای ورزشی در دست اقدام دانشکده علوم پزشکی ساوه تأکید کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص مجموعه ورزشی در دست ساخت دانشکده علوم پزشکی ساوه، گفت: به گفته معاون توسعه دانشکده، این پروژه، پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است و تاکنون بیش از ۱۰میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که به دلیل مشکلات اداری، مناقصه انجام شده در خصوص قرارداد با پیمانکار، با مشکل مواجه شده است که با رفع این مشکل و حمایت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، احداث این طرح ورزشی هر چه سریع‌تر از سر گرفته خواهد شد.
لاری همچنین از مجموعه پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه که با کمک خیران درحال ساخت است، بازدید کرد. این مجموعه بیش از ۶۰ میلیارد ریال تاکنون هزینه در برداشته است که فضای ورزشی در دست ساخت دانشکده، نیز در مجاورت این مجموعه پردیس دانشگاهی قرار دارد.
دانشکده علوم پزشکی ساوه دارای ۸۰۰ دانشجو در ۹ رشته دانشگاهی از جمله رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت عمومی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی و فناوری است، که از این تعداد ۷۰ درصد از دانشجویان را دختران و مابقی را پسران تشکیل می‌دهند.
در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت از سلف غذاخوری دختران دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز بازدید کرد. در این سلف سرویس غذاخوری، روزانه بیش از ۳۵۰ تا ۴۰۰ پرس غذا جهت استفاده دانشجویان و کارکنان طبخ می‌شود.
در ادامه معاون وزارت بهداشت با حضور بر قبور شهدای گمنام این شهرستان، با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.
پایان بخش بازدیدهای دکتر لاری در سفر به دانشکده علوم پزشکی ساوه، بازدید از یکی از ساختمان‌های مد نظر مسئولان دانشکده علوم پزشکی ساوه جهت تغییر کاربری به خوابگاه دانشجویی و فضای  آموزشی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha