کد خبر: تاکید-استاندار-تهران-بر-استمرار-طرح-سا
۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۰۰
تاکید استاندار تهران بر استمرار طرح ساماندهی کودکان کار

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در هشتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان تهران با اشاره به لزوم ارائه گزارش عملکرد اظهار داشت: دستگاه های عضو کارگروه گزارش عملکرد خود را تا ۱۵ شهریور به دبیرخانه ارسال کنند و اگر خلا قانونی وجود دارد حتماً در گزارش درج شود تا از طریق نمایندگان مجلس و شورای اجتماعی کشور پیگیر باشیم .

وی ادامه داد: طرح ساماندهی کودکان اتباع توسط عده‌ای از فعالین اجتماعی افغانستانی مستقر در ایران تهیه شده که توسط بهزیستی استان بررسی و هماهنگی لازم جهت اجرایی شدن آن به عمل آید.

استاندار تهران عنوان کرد: اعضای کارگروه جهت اجرای طرح با بهزیستی همکاری لازم را داشته باشند، همچنین اعضای کارگروه گزارشی از نحوه هزینه اعتبارات شورای اجتماعی کشور تا ۵ شهریور ارائه ارائه دهند.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی کودکان کار در سال ۹۸ اجرایی شد که اثرگذاری خوبی داشت و باید این طرح به شکل جدی به ویژه با توجه به شرایط کرونا استمرار داشته باشد که در این زمینه نیازمند بانک اطلاعات جامع و وحدت رویه و اتفاق نظر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha