کد خبر: تامین-یک-هزار-و-۲۸۰-تن-کالای-اساسی-برای
۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محمد مراد سپهوند افزود: هرساله ستاد تنظیم بازار برنامه‌ریزی های جدی برای ماه مبارک رمضان دارد و امسال نیز سهمیه استان تخصیص داده شده است.

وی شکر، روغن، گوشت و برنج را جزو سهمیه‌های استانی دانست و اظهار داشت: به همین منظور سهمیه ماه مبارک رمضان در کل استان ۶۰۰ تن شکر به قیمت بسته بندی هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان برای مصرف خانگی، ۶۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان تامین شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از یکهزار تن شکر مورد نیاز قنادی‌های استان تامین شده است که به زودی توزیع می شود.

سپهوند ادامه داد: با توجه به نیاز مردم به خرما در ماه مبارک رمضان نیز برنامه ریزی در این زمینه انجام شده و قرار است سازمان تعاون روستایی لرستان از طریق وزارت جهاد کشاورزی خرمای مورد نیاز را تامین کنند.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی فروشندگان مبنی بر گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و احتکار مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان با متخلفان واحدهای صنفی برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha