کد خبر: تامین-کالاهای-اساسی-مورد-نیاز-مردم-در-ح
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، داود شهرکی در جلسه نهضت مطالبه گری در جمع مردم و پیش از اقامه نماز جمعه در محل مصلی قدس زاهدان ضمن پاسخ به سوالات مردم، اعلام داشت: در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی و نظارت بر بازار و اصناف حساسیت مردم استان کمک کننده است.

وی افزود: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از جمله گران‌فروشی ، عدم درج قیمت بر اقلام ، احتکار و ... مراتب را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا حضور در محل سازمان صمت استان و ادارات شهرستانهای تابعه گزارش نمایند و سازمان صمت استان در صورت عدم رسیدگی به گزارش شهروندان پاسخ گو خواهد بود .

شهرکی در ادامه اضافه کرد : گرانی های اخیر در شرایط موجود اجتناب ناپذیر است چون این گرانی ها با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان در بخش تامین برخی اقلام، اجناس و محصولات کشاورزی استانی تولید کننده نیست و بلکه مصرف کننده می باشد، هزینه های حمل و نقل به قیمت های اصلی کشوری ،جهت ورود به استان اضافه می شود .

وی ادامه داد : با عنایت به اینکه استان ما پهناور و فاصله بین شهرهای استان زیاد می باشد مثلاً این هزینه های حمل و نقل از زاهدان به چابهار نیز افزایش پیدا می نماید و به همین دلیل است قیمت اجناس در شهرهای مختلف استان متفاوت است . این مقام مسئول در ادامه بیان داشت : مبارزه سازمان صمت استان در بحث گران‌فروشی می باشد و در صورتی که واحد صنفی خارج از قیمت مصوب و بیشتر از آن کالایی را بفروشد این واحد متخلف شناخته شده از طرف بازرسین صمت پرونده تخلف برای این واحد تشکیل و رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام توسط تعزیرات حکومتی صورت می پذیرد .

شهرکی تصریح کرد : خوشبختانه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان در حال جذب و توزیع می باشد و مردم استان هیچ نگرانی در خصوص کمبود کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در پایان ، بیان کرد : مردم شریف استان این موضوع را مدنظر قرار دهند که کشور ما در شرایط جنگ اقتصادی می باشد و کالاهای مورد نیاز مردم در حال تامین می باشد و به شایعه سازی ها و اخبار رسانه های بیگانه توجه ننمایند زیرا که این جزئی از حربه های دشمن و در راستای عملیات روانی و ناامید سازی مردم ایران می باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha