کد خبر: تأمین-اقلام-مورد-نیاز-مردم-جنوب-کرمان-ب
۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، مسلم مروجی فرد در جلسه تبیین طرح نظارت بر اصناف ویژه پایان سال در عنبرآباد، عملکرد و هماهنگی میان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اتاق اصناف را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: هم اکنون دو اولویت کاری وجود دارد که لازم است با تلاش مضاعف مورد توجه قرار گیرد. اولویت اول تامین اقلام مورد نیاز مردم می باشد که در این زمینه تلاش های خوبی انجام شده و بحمدلله تاکنون بیش از نیاز منطقه بر اساس سرانه جمعیت، اقلام جذب شده و در ادامه نیز مورد این مهم مورد تاکید می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تصریح کرد: اولویت دوم کاری که انتظار می رود مورد توجه ویژه قرار گیرد بحث نظارت بر بازار خصوصا در ایام پایانی سال است.

مروجی فرد ادامه داد: در بحث نظارتی در شهرستان ها، لازم است روسای اتحادیه ها مشارکت مستقیم داشته و با تشکیل تیم های مشارکتی بازرسی در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

توکلی «معاون بازرسی و نظارت سازمان» در این جلسه ضمن اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال از 15 بهمن ماه گفت: این طرح به مدت 2 ماه و تا 15 فروردین ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای ما افتخار است که در یک شهرستان هیچ تخلف صنفی اتفاق نیفتد ولیکن وظیفه نظارت برای ما یک وظیفه ذاتی است و باید با شدت و اهمیت دنبال شود.

مشایخی «معاون بازرگانی سازمان» نیز توضیح داد: ادارات شهرستانی و اتاق های اصناف باید در ایام پایانی سال، جهت رفاه مردم، نگاه ویژه ای به تامین، توزیع و نظارت اقلام مورد نیاز مردم داشته باشند.

سعیدی «رئیس حراست سازمان» نیز با اشاره به لزوم ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها گفت: بر اساس قانون، عدم ثبت انبار به منزله احتکار تلقی شده و لازم است تمامی اصناف این مورد مهم را رعایت و روسای اتحادیه ها و اتاق های اصناف نیز ضمن اطلاع رسانی گسترده، با هرگونه تخلف برخورد کنند و جای هیچ گونه اغماضی در این زمینه وجود ندارد.

گفتنی است که جلسه تبیین طرح نظارت بر اصناف ویژه ایام پایانی سال با حضور رئیس سازمان، معاونین نظارت و بازرسی، بازرگانی، امور صنایع و رئیس حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان عنبرآباد، رئیس، اعضا هیات رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه ها در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در این نشست همچنین رئیس اداره شهرستان، رئیس اتاق اصناف و چند نفر از روسای اتحادیه ها، در خصوص موارد و مشکلات حوزه کاری خود و نیازهای زیرساختی شهرستان عنبرآباد صحبت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha