کد خبر: بی-توجهی-به-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-شی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در بازدید از بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) تصریح کرد: بیشتر کسانی که در بیمارستان به دلیل کرونا بستری هستند به گفته خودشان در مراسم عروسی ، ختم و دید و بازدید های عید مبتلا شده اند.

وی با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بی توجهی به این نکات را در طولانی شدن پیک چهارم تاثیر گذار دانست.

استاندار اردبیل پرهیز از برگزاری مجالس و دورهمی ها به مدت سه هفته را ضروری دانست و افزود: مردم با خودداری از برگزاری و حضور در اجتماعات در این مدت در مدیریت پیک چهارم کرونا ، همکاری کنند.

بهنام جو اظهار کرد: در ادارات و مراکز فرهنگی اجتماعی هم محدودیت های لازم برای کاهش حضور و اجتماعات اعمال و از تردد خودروهای بومی استان به خارج از استان جلوگیری می شود.

وی گفت: نقش مردم در کنترل و خودمراقبتی بالای ۸۰ درصد بوده و مردم و بازاریان باید در راستای رعایت پروتکل ها در جلوگیری از ورود به وضعیت قرمز با جدیت عمل کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد:بازاریان نیز لازم است در رعایت پروتکل هوی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از بروز وصعیت قرمز همکاریکنند.

وی بیان کرد: باورود استان به وضعیت قرمزناچار خواهیم شد محدودیت های  کرونایی از جمله تعطیلی اصناف را اجرایی کنیم. استاندار اردبیل در جریان این بازدید تلاشهای کادر درمان را قابل تقدیر دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha