کد خبر: بیمه-و-تامین-مسکن،-دغدغه-های-اصلی-خبرنگ
۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،غلامعلی درباره  وضعیت معیشتی خبرنگاران در آزادشهر و رامیان، گفت: زحمات و تلاشهای خبرنگاران در شرایطی شبانه روزی است که  متاسفانه حمایت ها از  این قشر زحمتکش  به نحو مطلوب انجام نمی‌شود و این امر تبدیل به دغدغه  اساسی خبرنگاران شده  است.

 نماینده مردم آزادشهر و رامیان  در  مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تلاش خبرنگاران از  چشم مسئولان مغفول مانده  است تصریح کرد: مبحث  بیمه خبرنگاری و تامین  مسکن،  از دغدغه های اصلی خبرنگاران است و این  در  حالی است که دفاع از حقوق خبرنگاران نباید در مجلس یازدهم مغفول بماند.

 وی ادامه داد: خبرنگاران نه تنها در  این حوزه انتخابیه بلکه در  سرتاسر  کشور  با مشکلات عدیده ای روبرو هستند بنابراین جا دارد فکر اساسی برای بهبود شرایط خبرنگاران شود.

نماینده مردم رامیان افزود:  بنده با توجه به نشستی که با خبرنگارن در  حوزه انتخابیه داشتم، از  نزدیک با دغدغه های معیشتی خبرنگاران روبرو شده ام و این در  حالی است که  با توجه به اینکه مشکلات خبرنگاران طی سالهای گذشته به شدت افزایش یافته است بنابراین نباید اجازه داد، خبرنگاران با مشکلات تامین  اقتصاد معیشتی روبرو شوند.

 کوهساری  ادامه داد: مشکلات بیمه ای و تامین مسکن خبرنگاران در  اولویت قرار  بگیرد تا به نوعی خبرنگار با فراغ بال  و  بدون هیچ  مشکلی به  انتقال اخبار بپردازد .

 عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بیمه  و تامین مسکن  دغدغه  اساسی  خبرنگار  استان گلستان   است  یادآورشد:تامین اقتصاد معیشتی  خبرنگاران  دغدغه  اصلی  این قشر هنری  زحمتکش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha