کد خبر: بیش-از-200-هزار-مستمری-بگیر-در-استان-خوزست
۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،  سید محمد مرعشی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر مستمری بگیر در استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، گفت : بالغ بر 508 هزار نفر مستمری بگیر اصلی و تبعی از خدمات و تعهدات سازمان تأمین اجتماعی بهره مند شده اند.

وی از فراهم شدن امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و افزود : در راستای کاهش مراجعات غیرضروری ، افزایش رضایتمندی مخاطبان و توسعه خدمات غیرحضوری امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری فراهم شد.

مرعشی تصریح کرد : از اردیبهشت سالجاری امکان ارائه درخواست بازنشستگی عادی در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir ایجاد شده و بیمه شدگان می توانند با ورود به سامانه با کد کاربری و رمز عبور مختص خودشان و از طریق گزینه درخواست بازنشستگی نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست اقدام کنند.

وی افزود : چنانچه درخواست بازنشستگی خارج از وقت اداره یا ایام تعطیلات توسط بیمه شده ارسال شود ثبت درخواست در سیستم شعبه تأمین اجتماعی در اولین روز کاری مورد بررسی قرار گرفته و به محض اعلام سابقه از سوی نامنویسی و حسابهای انفرادی مراحل بعدی انجام فرآیند بازنشستگی به متقاضی اطلاع رسانی می شود  لذا از بیمه شدگان محترم درخواست می شود پس از ارسال درخواست بازنشستگی غیرحضوری تا اطلاع رسانی بعدی به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه نکنند و منتظر تماس سازمان تأمین اجتماعی باشند.

مرعشی تاکید کرد : اخذ و کنترل اصل شناسنامه بیمه شده و امضاء فرم درخواست بازنشستگی بمنظور احراز هویت وی در مراجعات بعدی الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha