به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی به ریاست علی اضغر باقرزاده به مناسبت هفتاد و سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«دوران جوانی فصل شکوفایی ، بالندگی و زمینه ساز دستیابی به اهداف و بروز استعدادهاست.

امروزه بی درنگ جوانان سرمایه های عظیم همه ی جوامع هستند و لذا موفقیت و پیشرفت هر جامعه ای در گرو موفقیت جوانان  ان جامعه است، از این رو در دنیای امروزی  سرمایه گذاری برای تعلیم و تربیت و رشد جوانان امری گریزناپذیر بوده و از الزامات تشکیل جامعه ی موفق و آرمانی، حضور جوانان شایسته و توانمند در عرصه های مختلف می باشد.

بنابراین برای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن و پیشرفت در عرصه های مختلف کشور ضروری ست با برنامه ریزی ؛ جوانانی آگاه، اخلاق مدار و مومن و معتقد را تربیت کرد.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان در عرصه های مسئولیت پذیری ، بشردوستی و کمک به هم نوع، نقش بسیار بارز و مهمی را در توسعه فرهنگ خدمت رسانی و ایثار ایفا می نماید.

اکنون که در آستانه هفتاد و سومین سالروز تاسیس این نهاد مردمی و ارزشی قرار داریم شایسته است در تلالو مهروزی این نهاد ارزشمند این روز را صمیمانه به تمامی جوانان ایثارگر، خوشفکر و اخلاق مدار عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای این تلاشگران عرصه خدمت و مهرورزان ساعی موفقیت های روزافزون آرزو نماییم.

امید است همچون گذشته با همت بی نظیر این عزیزان در صحنه های مختلف از جمله حوادث همچون سیل، زلزله و...، حمایت از سلامت آحاد جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت های فرهنگی از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و...، بیش از پیش شاهد نهادینه شدن اهداف والا و انسانی جمعیت هلال احمر در بطن جامعه باشیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha