کد خبر: بيمارستان-اسلام-آباد-غرب-بزودي-افتتاح
۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور "هوشنگ بازوند" امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۶۶ پروژه بهداشتي و درماني استان كرمانشاه كه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان نظامي و جمعي از مديران استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اينكه بار سنگين كار درمان مربوط به ويروس كرونا بر دوش كادر پزشكي، درماني و پرستاري كشور است جا دارد كه به تمام اين عزيزان خسته نباشيد و خدا قوت عرض كنيم.

وي با بيان اينكه تلاش براي سلامتي و جان مردم دغدغه تمام مسئولين به ويژه مديران وزارت بهداشت است كه در خط مقدم مبارزه با ويروس كرونا قرار دارند،ادامه داد: براي تمام كادر درمان وزارت بهداشت و تمام خانواده هاي اين عزيزان آرزوي سلامتي و تندرستي داريم و آنچه كه در كشور براي مبارزه با اين ويروس مشاهده مي شود ايثار و مجاهدت عوامل اجرايي و كادر درمان وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشكي در سراسر كشور است.

وي در ادامه با اشاره به افتتاح ۶۶ پروژه بهداشتي و درماني در استان كرمانشاه تصريح كرد: همچنين از تمامي عوامل اجرايي و افرادي كه براي افتتاح اين پروژه ها نقش آفريني كردند تقدير و تشكر مي كنيم.

مقام عالي استان همچنين با اشاره به توافقات صورت گرفته با وزير محترم نفت براي در نظر گرفتن ۱۳ دستگاه اكسيژن ساز جهت درمان بيماران كرونايي استان افزود: خوشبختانه در نشستي كه روز گذشته با مهندس زنگنه داشتيم به توافقات خوبي براي لحاظ ۱۳ دستگاه ونتيلاتور رسيديم كه صمیمانه از حمایت های دلسوزانه و مساعدت ویژه جناب آقای دکتر زنگنه وزیر محترم نفت تشکر و قدردانی می نمایم.

بازوند در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرارسيدن سومين سالگرد زلزله در استان كرمانشاه اظهار داشت: چند روز ديگر سومين سالگر زلزله سهمگين در استان كرمانشاه است كه اقدامات خوبي در راستاي احداث مراكز درماني در استان صورت گرفته بطوريكه تاكنونساخت ۲۲۷ واحد خانه بهداشت، ۷ مركز جامع سلامت، ۳ مركز فوريت هاي پزشكي و همچنين ساخت ۵ بيمارستان به اتمام رسيده است.

نماينده عالي دولت در استان همچنين از افتتاح بيمارستان اسلام آباد غرب تا ۲۰ روز ديگر خبر داد و گفت: اين بيمارستان تا ۲۰ روز ديگر افتتاح مي شود و نگران هايي كه مردم اين شهرستان در خصوص درمان دارند، برطرف مي شود.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: با توجه به اينكه شهرستان دالاهو تنها شهرستاني است كه فاقد بيمارستان مي باشد لذا طبق توافقات صورت گرفته اعتباري را براي احداث بيمارستان در اين شهرستان در نظر گرفته ايم كه اميدواريم مقدمات كار هر چه زودتر فراهم شود و همچنين بيمارستان ثلاث باباجاني كه قبل از زلزله تکمیل نشده بود تا اینکه زلزله به ساختمان بیمارستان هم خسارت زد لذا اجراي اين بيمارستان نيازمند يكسري توافقات و اقدامات است.

بازوند ادامه داد: همچنين ساخت بیمارستان روانسر از دیگر موضوعات است كه قرار شده با توافق دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی زمینی برای ساخت یک بیمارستان موقت و چندین ساله در اين شهرستان در نظر گرفته شود كه تمامي اين پروژه ها نيازمند كمك و حمايت دكتر نمكي وزير محترم بهداشت درمان و آموزش پزشكي مي باشد.

وي همچنين با اشاره به درگيري استان كرمانشاه با ويروس كرونا گفت: متاسفانه امروز كرمانشاه روز و حال خوشي ندارد و در اين زمينه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه كه با حضور دكتر نمكي برگزار مي شود به صورت مفصل سخن خواهم گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha