کد خبر: به-دنبال-طرحی-برای-بهبود-معیشت-جامعه-کا
۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳
به دنبال طرحی برای بهبود معیشت جامعه کارگری هستیم

سیدحمزه امینی، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت؛ در پاسخ به این سوال که مجلس درقبال جامعه کارگری چه اقداماتی می تواند انجام دهد تا به بهبود وضعیت جامعه کارگری کمک کند، اظهار کرد: مجلس به هر حال وظیفه ذاتی خود در قبال جامعه کارگری را انجام می دهد.

وی ادامه داد: با این حال متاسفانه هنوز طرح مشخصی که بتواند به وضعیت معیشتی مردم کمک بیشتری کند هنوز مطرح نشده اما امیدوارم به زودی طرحی در این زمینه مطرح شود و در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد و بتوانیم به جامعه کارگری کمک کنیم.

امینی تصریح کرد: ما به عنوان نماینده مردم به مشکلات کارگران واقف هستیم و امیدواریم دولت هم هر چه زودتر بتواند در راستای حمایت از کارگران اقدامات لازم را انجام و لوایح خوبی ارائه کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا دولت توانایی اجرای طرح های جدید در حوزه تامین معیشت مردم را دارد، تاکید کرد: یقینا دولت باید طرح هایی که مورد تصویب نمایندگان مردم قرار می گیرد را اجرا کند و این نیست که چون دولت در سال آخر خود قرار دارد از اجرا سرباز بزند.

وی با اشاره به صحبت های رهبری در باره فعالیت دولت اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانی گفتند که دولت باید تا آخرین دقیقه حضورش خدمات خود را با روحیه کامل ادامه دهد و وظایف خود را انجام دهد.

خبرنگار: محمدسیاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha