کد خبر: بهشت-زهراس-در-قیاس-با-سایر-کشورها-در-بح
۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
بهشت زهرا(س) در قیاس با سایر کشورها در بحران کرونا موفق‌تر عمل کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از سازمان بهشت زهرا(س)؛ امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س)تصریح کرد: مدیریت در شرایط بحرانی کرونا بسیار پیچیده و دشوار است و تا شخصی در این شرایط کار نکرده باشد متوجه اهمیت موضوع نمی شود.

وی افزود: در زمانی که زلزله بم اتفاق افتاد من در رفسنجان مسئولیتی داشتم و آن شرایط سخت و دشوار را کاملا به یاد دارم. مدیریت در چنین شرایطی پیچیدگی های خودش را دارد و شما لازم است که در لحظه تصمیماتی به موقع و با کمترین درصد خطا را اتخاذ کنید.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: در شرایط همه گیری کرونا ترس و نگرانی در میان شهروندان جامعه بسیار بالا رفت و مصداق آن نیز خالی شدن اماکن ورزشی و فرهنگی است که با آن مواجه هستیم. این سختی ها در بهشت زهرا(س) چند برابر است و همکاران ما در مجموعه آرامستان بهشت زهرا(س)در پیکان مواجه با این ویروس هستند و خطر کار در این مکان به مراتب بالاتر است.

 محسنی ادامه داد: در کنار کادر درمان بیشترین فشار و دغدغه را مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دارند و با عشق، ایثار و ازخودگذشتگی که در وجود این عزیزان موج میزند توانستند باعث افتخار آفرینی در حوزه مدیریت بحران در کشور شوند و در میان کشورهای دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به این مطلب که همکاران سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با جان خود بازی کردند و در صف اول مبارزه با این ویروس قرار دارند، گفت: این خدمات رسانی و تکریم شهروندان به بهترین شکل ممکن و با بیشترین رضایتمندی برای کل مجموعه شهرداری تهران قابل افتخار است.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارش کاملی در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانواده های داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا در سازمان بهشت زهرا(س) را ارائه کرد و بر ترویج و توسعه امر ورزش در بین پرسنل سازمان و تجهیز امکانات ورزشی در بهشت زهرا(س) با توجه به شرایط ویژه کاری این عزیزان و ارائه خدمات ورزشی، ارتقاء سطح تندرستی و روحیه ورزشی در بین پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) تاکید کرد و از همراهی سازمان ورزش شهرداری تهران در این خصوص تقدیر کرد.

به همراه سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و جمعی از پیشکسوتان ورزشی کشور و مدیران شهری در روز سه شنبه 28 بهمن ماه 1399 با حضور در جمع پرسنل سالن های تطهیر سازمان بهشت زهرا(س) ضمن تکریم و تقدیر از خدمات یکساله این عزیزان در بحران کرونا با آنان گفت و گو کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha