کد خبر: بهروزی-فر-نمایندگان-تحول‌خواه-نواقص
۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
بهروزی فر: نمایندگان تحول‌خواه نواقص مسئولان را نادیده نمی‌گیرند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، خلیل بهروزی فر  با اشاره به روحیه تحول‌خواهی نمایندگان مجلس یازدهم، گفت: این مجلس عزم خود را جزم کرده تا با اتحاد و انسجامی که میان نمایندگان وجود دارد، فعالیت کرده و با فکر جهادی و فرهنگ بسیجی که در فضای کنونی مجلس حاکم است، طبق سیاست ها و تدابیر مقام معظم رهبری گام بردارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ظرفیت های کشور، بیان داشت: منابع حاصل از بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری از مهم ترین منابعی است که می توانیم در شرایط تحریم و عدم فروش نفت کشورمان به این علت، جایگزین بودجه نفتی کنیم.

وی ادامه داد: تدابیر رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب نقشه راهی برای مجلس یازدهم است که می توان در راستای آن حرکت و مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشت و اشتغال را برطرف کرد؛ یکی از این اقدامات احیای شهرک های صنعتی و کارخانجاتی است که به سمت تعطیلی رفته اند و باعث بروز بیکاری و آسیب های اجتماعی شده اند.

بهروزی فر همچنین با تأکید بر ضرورت تعامل مجلس و دولت، عنوان کرد: تأکیدات رهبری در این خصوص بارها بیان شده که به این منزله است که مجلس از ابزار قانونی خود بر اساس اصول قانون اساسی استفاده کند و ضمن اینکه خود را وکیل الدوله نمی داند، ارتباط صمیمانه و برادرانه ای با دولت داشته باشد.

این نماینده مردم از استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به دور از دشمنی و جهت گیری سیاسی با دولت، به فکر رفع مشکلات باشند، خاطرنشان کرد: دولت باید بداند مجلس با اغماض با مسائل روبرو نمی شود اما در کنار آن رفتار دوستانه ای نیز با مسئولان خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha