کد خبر: بهره-مندی-پنج-شهرستان-لرستان-از-پروژه-ه
۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، خادمی از بهره‌برداری تعدادی از پروژه های حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی  لرستان خبرداد .

استاندار لرستان گفت: توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی در فاز دوم و بهره‌برداری از فاز چهارم دانشکده دندانپزشکی شهرستان خرم آباد از طرح های مهمی بود که همزمان با سایر پروژه های سلامت استان افتتاح و به بهره برداری رسید .

خادمی اظهار داشت: مراکز تشخیص و غربالگری سرطان در بیمارستان های شهید چمران بروجرد، امام خمینی (ره) کوهدشت، امام جعفر صادق ( ع ) الیگودرز و شهید رحیمی خرم‌آباد دیگر طرح های حوزه سلامت استان بودند که به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت .

وی تصریح کرد: بلوک زایمان بیمارستان شهدای هفت تیر شهرستان دورود و یک کلیک ویژه تخصصی، دو طرح مهم این شهرستان بودند که با تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی امروز آغاز به کار آن ها اجرایی شد .

استاندار لرستان ضمن تقدیر از دستگاه های اجرایی و سایر عوامل موثر در به سر انجام رساندن این پروژه ها، خاطر نشان کرد : امیدوارم با بهره برداری از این پروژه ها ، بخش مهمی از نیاز مزدم استان به خدمات درمانی و پزشکی رفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha