کد خبر: بهره-مندی-بیش-از-۲۷-هزار-نفر-از-خدمات-طر
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
بهره مندی بیش از ۲۷ هزار نفر از خدمات طرح آمران سلامت درهرمزگان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان؛ مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر  اظهار کرد: طرح "آمران سلامت" با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کرونا و توسعه آموزش‌های همگانی از پنجم تا ۱۵ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به اجرا در آمد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به فعالیت اعضای فعال جوانان و داوطلبان در راستای اجرای این طرح گفت: ۳۹۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان در قالب ۱۳۰ تیم در آمران سلامت فعالیت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان به اشاره به بهره وران طرح آمران سلامت اظهار کرد: از ۵ لغایت ۱۵ آبان ماه  بیش از ۲۷هزارو ۸۰۰ هزار نفر از خدمات طرح آمران سلامت در استان هرمزگان بهره مند شده اند.

وی افزود: ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار در راستای اجرای این طرح فعالیت داشته که بیش از ۱۰هزار عدد ماسک نیز بین بهره وران توزیع شد.

مختار سلحشور در پایان خاطرنشان کرد:مهار این ویروس منحوس و شکسته شدن زنجیره انتقال نیازمند همدلی و مشارکت همگانی است که امیدوارم با لطف پروردگار و یاری مردم،این مهم محقق گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha