کد خبر: بشریت-قدردان-رشادت‌های-پزشکان-مقابله
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، یحیی ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفته و  از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی آنها در عرصه‌ی سلامت، تشکر و قدردانی کرد .

متن پیام نماینده‌ی مردم شریف سلسله و دلفان در مجلس به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

طبابت شغل و حرفه مقدسی است طبیبانی که در این حرفه مقدس، مشغول به خدمت‌رسانی هستند بر اساس سوگندی که در پیشگاه خداوند و عموم شهروندان یاد می‌کنند  رسالت خویش را خدمت به همه شهروندان فارغ از جایگاه و موقعیت اجتماعی-اقتصادی، قومیت، نژاد و مذهب قرار می‌دهند و انسانیت، حفظ سلامت و کرامت انسان‌ها را سر لوحه زندگی و آرمان‌های خویش قرار می‌دهند.

در این برهه زمانی که سرتاسر کره خاکی عرصه تاخت و تاز ویروس مرگ آفرین کووید ۱۹ است‌‌‌؛ بشریت بیشتر از هر زمانی قدردان سربازانی است که جامه سفید بر  تن نموده و خطر مرگ را به جان خریده‌اند تا امنیت، آرامش و سلامتی را برای همگان به ارمغان آورند.

چو بیمار از شفا سرمست گردد، طبیب از فرط شادی مست گردد.

خدا شفادهنده است و این خود افتخاری است که دستی با خدا همدست گردد

یکم شهریور زاد روز ابوعلی سینا طبیب شهیر ایرانی است به پاس خدمات ارزنده این طبیب و دانشمند نامدار، این روز را به نام پزشک مزین نموده‌اند.

به سهم خویش این روز میمون و فرخنده را به جامعه‌ی پزشکی کشور تبریک گفته و از تلاش‌های بی‌وقفه‌ی ایشان در عرصه‌ی سلامت، کمال قدردانی و تشکر را دارم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha