کد خبر: بسیج-همه-امکانات-شهرداری-برای-ایجاد-مر
۸ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۵۹
بسیج همه امکانات شهرداری برای ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت شهر سالم، دکتر علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران با حضور سر زده در مرکز شماره یک واکسیناسیون کرونا شهر سالم از روند تزریق واکسن به کارکنان شهرداری و شهروندان تهران بازدید کرد.

در این بازدید، سرپرست شهرداری تهران طی سخنانی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته و رضایت مراجعه‌کنندگان گفت: هماهنگی‌های خوبی بین بخش‌های مختلف در این مرکز به وجود آمده و من به همه دست‌اندرکاران خداقوت می‌گویم. انشااله همین نظم و تدبیر ادامه پیدا کند.

دکتر جاوید با اشاره به معطلی متقاضیان واکسن برکت در برخی مراکز اظهار کرد: با توجه به اینکه ویال‌های واکسن برکت دارای 10 دز است، می‌توان متقاضیان را در یک مرکز متمرکز کرد تا هم معطلی این گروه از مراجعان کاهش پیدا کند و هم احتمال از دست رفتن دزهای واکسن به صفر برسد. انشااله با همت شرکت شهر سالم و با هماهنگی وزارت بهداشت مرکزی ویژه تزریق واکسن برکت ایجاد شود.

سرپرست شهرداری تهران با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای ایجاد مرکز دیگری در بوستان گفت‌وگو برای تزریق واکسن کرونا به کارکنان شهرداری تهران و شهروندان، خواستار بسیج همه امکانات شهرداری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر آن به عنوان یک مرکز نمونه از همه جهت شد.

گفتنی است، مرکز شماره یک واکسیناسیون کرونا شهر سالم بیش از دو هفته است که با ظرفیت 3هزار تزریق واکسن در جنوب شهر تهران راه‌اندازی شده و در لاین‌های جداگانه به کارکنان شهرداری تهران و شهروندان ارائه خدمت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha