کد خبر: بستری-شدن-19-بیمار-مبتلا-به-ویروس-کرونا-د
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،سید علیرضا مروجی با اشاره به شناسایی 25 بیمار کرونایی جدید گفت: در شبانه روز گذشته 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا در منطقه کاشان با علائم بالینی بستری شدند که از این تعداد 11 نفر اهل کاشان بوده اند.

 وی با اشاره به  بستری شدن 19 بیمار جدید کرونایی اضافه کرد: 12 بیمار در بیمارستان‌های شهر کاشان و 7 بیمار نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در شبانه روز اخیر 19 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، گفت: 11 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و 8 نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به ابتلای ۲۵ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت: از ابتدای شیوع تاکنون تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت به ۱۲ هزار و ۶۷۲ مورد افزایش یافت.

مروجی ادامه داد: در حال حاضر درمجموع 124 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 108 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 16 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

وی گفت: 51 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 47 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 4 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

مروجی توضیح داد: متاسفانه طی شبانه روز گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌است که این بیمار یک مرد ۷۲ ساله بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha