کد خبر: برگزاری-۳۵۰-برنامه-فرهنگی-و-ورزشی-در-اس
۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اداره کل از برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این هفته خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت جامعه برنامه هایی که برای این هفته در نظر گرفته شده است بیشتر بصورت انفرادی است و سعی شده از برگزاری برنامه های گروهی به خاطر شیوع ویروس کرونا جلوگیری گردد.
انوشیروانی افزود: به تمام شهرستانها اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی را با توجه به چهلمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابلاغ گشته و تمام برنامه های این هفته با همین محوریت برگزار خواهد شد که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص اهم برنامه های طول این هفته افزود: برگزاری مراسم عطر افشانی وغبار روبی مزارشهدا، قرائت دعای توسل و زیارت عاشورا، برگزاری برنامه های ورزش همگانی، روستایی و بازیهای بومی محلی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در رشته های انفرادی، برپایی غرفه فرهنگی و ورزشی در نمایشگاه رزمی فرهنگی، خاطره گویی توسط رزمندگان بصورت لایو زنده، برگزاری برنامه های و مسابقات فرهنگی، نشست بصیرتی، برگزاری نرمش صبحگاهی و ..... از برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفنه دفاع مقدس است.
وی افزود: با توجه به اینکه سلامت مردم و خانواده ها و همچنین ورزشکاران برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است تلاش کردیم تمام برنامه های فرهنگی و ورزشی در تمام شهرستانها سلامت محور باشد تا بتوانیم نشاط اجتماعی را در جامعه بالا ببریم.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و همچنین کاشت ۴۰ اصله درخت به مناسبت چهلمین سال دفاع مقدس در محوطه مجموعه ورزشی «علی دایی» از دیگر برنامه‌های این هفته اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha