کد خبر: برگزاری-گردهمایی-بصیرتی-مدیران-و-اعضا
۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
برگزاری گردهمایی بصیرتی مدیران و اعضای پایگاه بسیج هلال‌احمر خراسان رضوی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، همزمان با ایام دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، مدیران و اعضای شورای فرهنگی و شورای پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گردهم آمدند.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا در این آیین با اشاره به ریشه های حماسه نهم دی ماه سال ٨٨ اظهار کرد: مجموعه هلال احمر عملکردش شباهت زیادی به بسیج دارد.

وی افزود: پشتیبانی و حضور نیروهای مردمی در بسیج هلال احمر آن هم بدون هیچ چشم‌داشتی بسیار ارزنده است چرا که در شرایط سخت و بحرانی در کنار هلال احمر و بسیج هستند و برای کمک به مردم و تسکین آلام و التیام آلام آنان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا (س)  گفت: حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی ائمه اطهار(علیهم السلام) و امام زمان(عج) است و حکومت مهدوی بر اساس مکتب حضرت زهرا تشکیل خواهد شد

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام ادامه داد: اگر مسلمانان و مردم دنیا می خواهند از عذاب دردناک الهی رهایی یابند راه اطاعت از نبی اکرم و حضرت علی علیه السلام است که اگر با ائمه اطهار همراه شوند و ولایت آنها را بپذیرند از بند مشکلات رهایی می یابند.

وی افزود: باید در مسیر علی علیه السلام گام نهاد که پذیرش ولایت ائمه اطهار است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی باید ولایت امام زمان را بپذیرند و راه برون رفت از مشکلات پذیرش ولایت امام زمان است.

دکتر سید مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی نیز در این نشست، یاد و خاطره حماسه نهم دی ماه که یک حرکت ملی بود و نیز  ۱۳ دی ماه روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سپهبد سالار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: اسلام با خون این شهدا آبیاری شده و به رشد و بالندگی رسیده است و در جمعیت هلال احمر نیز فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی کمک به همنوع و تسکین آلام بشری هم مانند بسیج با فرهنگ بسیجی  یا همان مفاهیمی که امام راحل تاکید داشتند، منطبق است.

در قسمتی از این آیین، قاب نقاشی ماندگاری از خدمت داوطلبانه حجت الاسلام احمدیان که در سیل آق قلا یک مولوی اهل تسنن را نجات داده بود رونمایی شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام و المسلمین برهان باقری، نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام و زارع جانشین فرمانده بسیج کارمندان استان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید رجائی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و فرمانده بسیج جمعیت هلال احمر استان به همراه اعضای شورای مرکزی جمعیت هلال احمر در این مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha