کد خبر: برگزاری-پنجاه-و-یکمین-جشنواره-فیلم-رش
۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳
برگزاری «پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد» با شعار «دانش در آینه تصویر» از 20 تا 26 آذرماه

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی-آموزشی و تربیتی فیلم رشد» در سطح ملی و بین المللی در بخش های داستانی بلند، داستانی کوتاه، مستند‌کوتاه، مستند بلند‌، پویانمایی در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، این دوره از جشنواره، از روز شنبه 20 آذرماه با قرائت پیام یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش و با حضور بیش از 105 کشور خارجی و 3 هزار و 155 اثر، که تعداد هزار و 980 فیلم از کشورهای خارجی و هزار و 175 فیلم از ایرانی در بخش‌های بین‌الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان،آغاز شد.

 بر این اساس، «پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد» با رویکرد شناسایی و تأمین فیلم های مناسب با حوزه تعلیم و تربیت، زمینه حضور و مشارکت فیلم سازان حرفه ای، آماتور، معلمان و دانش آموزان را فراهم کرده که هر گروه از مخاطبان، در بخش های مربوط به خود، داوری خواهند شد. 

همچنین، «باشگاه معلمان فیلمساز» یکی از بخش های کلیدی این جشنواره است که در دبیرخانه دائمی جشنواره راهبری می شود. فیلم های برگزیده این جشنواره قرار است در قالب رمزینه های سریع پاسخ در محتوای کتاب های درسی استفاده شود.

در این گزارش آمده است، رونمایی تمبر اختصاصی و نشان ایثار و فداکاری «شهید لندی» از مهم ترین بخش های «افتتاحیه پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد» بود که با حضور رئیس و دیگر مسئولان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha