برگزاری نهمین دوره نمایشگاه مجازی مدرسه انقلاب با حضور دانش آموزان از دوازده‌تا سی بهمن‌ماه

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اکثریت مدارس ،نهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب، به‌صورت مجازی از طرف اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌صورت شفاهی و مکتوب برگزار و برداشت دانش آموزان از انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. امسال به دلیل استفاده دانش آموزان از فضای مجازی برای آموزش مدرسه انقلاب نیز در چهار محور در فضای مجازی به روایت می‌پردازد.

بر این اساس، در نمایشگاه مدرسه انقلاب به چهار قالب برای ارائه محصول در بستر صوت (رادیو انقلاب)، صوت و تصویر، اپلیکیشن و مکتوب پرداخته می شو دو اولویت بارگذاری آثار در شبکه شاد است.

در این گزارش آمده است؛ تمامی دانش آموزان علاقه‌مند دوره متوسطه می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و صاحبان آثار برگزیده، موفق به حضور در دوره آموزشی راهیان تمدن را در تابستان 1400  خواهند شد.

شایان‌ذکر است؛ نمایشگاه مدرسه انقلاب از دوازدهم تا سی‌ام بهمن برگزار می‌شود و دانش آموزان می‌توانند محصولات خود را در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد انتشار دهند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی بخش‌های دیگر نمایشگاه را؛ رادیو مدرسه انقلاب، تماشاخانه مدرسه انقلاب، نشریه مدرسه انقلاب، کار ابزار مدرسه انقلاب، ایده و ابتکارات در روایت انقلاب برشمرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha