کد خبر: برگزاری-مسابقه‌-ملی-کارتون-با-موضوع-ش
۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۸:۳۷
برگزاری مسابقه‌ ملی کارتون با موضوع شایعه و کرونا 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت، مهندس علیرضا لشگری دبیر مسابقه‌ی ملی کارتون و طرح های گرافیکی در خصوص اهداف این مسابقه گفت: این روزها کشور عزیزمان مانند تمامی کشورهای جهان، در حال جنگ تمام عیار با ویروس کرونا است و چنانچه شاهد هستیم، آسیب‌های ناشی از کرونا تمامی عرصه های زندگی مردم و ملت‌ها را تحت تاثیر شدید قرار داده است. اما دراین بین علاوه بر بیماری کرونا و آسیب های آن، شایعات بسیاری در خصوص این ویروس و آثار آن و راه های پیشگیری و درمان آن به سرعت در فضاهای مجازی گسترش پیدا کرد و به طور جدی سلامت جسمی و روانی اعضای هر خانواده را به مخاطره انداخت. به جرات می توان گفت یکی از دلایل بروز این آسیب، عدم آگاهی خانواده ها از نحوه برخورد با شایعات بوده وهست.

وی در ادامه یادآور شد: از این رو انجمن خانواده پایدار ایرانی برآن شد با هدف «ارتقاء آگاهي زنان و خانواده‌ها در رابطه با اثرات شايعه در زمان بحران» مسابقه‌ای در سطح ملی در زمینه طراحی کارتون و طرح های گرافیکی برگزار نماید تا از این طریق، اثرات شایعات بحران کرونا بر تغییر رفتار خانواده ها را به تصویر بکشد.

امیدواریم از این طریق بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای اصلاح رفتار خانواده ها در برخورد با شایعات در زمان بروز بحران ها برداریم.

هنرمندان تا 15 مرداد ماه مهلت دارند آثار خود را برای شرکت در این رقابت، برای دبیرخانه ی مسابقه ارسال نمایند.

نمونه فرم ثبت نام در سایت http://isfngo.ir قابل دانلود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha