کد خبر: برگزاری-مراسم-سالگرد-سردار-سلیمانی-در-48
۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی در 48 بقعه در استان اصفهان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،حجت الاسلام روح الله روان گفت: روز 13 دی ماه مراسم بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی در 48 امامزاده شاخص استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی کاروان حماسه و ایثار را نیز داریم، ادامه داد: با حمل تصاویر شهید سلیمانی و سروده‌های آئینی و حماسی این کاروان را راه اندازی کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در مناطق پرخطر به صورت مجازی بزرگترین محفل قرآنی را داریم، ادامه داد: 88 شبکه اجتماعی امامزادگان استان نیز تولید محتوا و مطالب مرتبط را بارگذاری کنند.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه به این مناسبت تبلیغات محیطی و فضای پیرامونی بقاع و نصب تصاویر شهید را خواهیم داشت، ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی "شاخص های مکتب سلیمانی " نیز با همکاری موسسه امامت یزد برگزار برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ترویج فرهنگ سنت وقف نیز در دستور کار است، اضافه کرد: این شهید منزل خود در کرمان را به نیت روضه خوانی حضرت زهرا وقف کردند و امیدواریم موقوفاتی در این زمینه داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha