کد خبر: برگزاری-اختتامیه-لیگ-برتر-قایقرانی-با
۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۰۵
برگزاری اختتامیه لیگ برتر قایقرانی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت و به نقل از گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مراسم اهدا کاپ و مدال اختتامیه رقابتهای لیگ برتر آقایان و بانوان آبهای آرام با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی ، عبدی افتخاری  ، مجید شایسته و مجید کیهانی عضو هیات اجرایی کمیته به همراه مسولان فدراسیون در دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
دکتر صالحی امیری در این مراسم اظهار داشت: از طرف خودم و مجموعه کمیته ملی المپیک از تمام شما ورزشکاران ، داوران و مربیان تشکر می کنم
فدراسیون قایقرانی در مسیر جهش خوبی قرار گرفته است و گزارشات نشان می دهد ما برای رسیدن به سکوهای المپیک نزدیک شده ایم و این مهم مگر به همت شما قهرمانان و مدیریت سهرابیان در راس فدراسیون ممکن نیست.
وی ادامه داد: سال گذشته که از این مجموعه بازدید کردم متوجه شدم که این رشته تلاش بسیاری را می طلبد و ورزشکاران واقعا برای موفقیت در ان تلاش بسیاری می کنند .  خوشبختانه فدراسیون با برنامه حرکت می کند و از تمام ظرفیت های ملی در این زمینه استفاده نموده است .
صالحی در ادامه با تاکید بر جایگاه ویژه پیشکسوتان اظهار داشت : اگر امروز شما نسل جوان موفق هستید به دلیل حضور پیشکسوتانی است که در گذشته به این رشته اعتبار و جایگاه داده اند . پیشکسوتان  ریشه  هستند و بایستی از این بزرگان تقدیر و تجلیل شود.
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: قایقرانی باید به متن خانواده و جامعه منتقل شود، من آینده  این رشته را در ورزش ایران‌ به مثابه نگین درخشانی می بینم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha