کد خبر: برگزاری-آزمون-های-سواد-آموزی-،-با-رعایت
۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶
برگزاری آزمون های سواد آموزی ، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، زینالی سرپرست معاونت سواد آموزی شهرستان های تهران از برگزاری موفقیت آمیز آزمون های دوره های سه گانه؛ سواد آموزی ، تحکیم سواد وانتقال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیش از 200 حوزه امتحانی در سطح استان خبر داد.

  وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون های طرح نروژی و ریلیف در پاییز 99 ضمن تقدیر از زحمات همکاران در سطح استان و مناطق اظهار داشت: برابر بانک اطلاعات استان، تعداد عوامل برگزار کننده آزمون مشتمل بر 1 هزار و 250 نفر (رئیس حوزه، مراقب، ناظر، مصحح و ... ) بوده و برابر نظر مساعد اعضای ستاد مقرر شد از عوامل اجرایی منتخب برگزار کننده آزمون ها تجلیل صورت پذیرد.

زینالی ادامه داد:مقرر شد با توجه به تصمیم اعضاء جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در برگزاری آزمون ها ، کارگروهی به این منظور تشکیل و تصمیم نهایی در این کارگروه اتخاذ شود .

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه  وضعیت امتحانات و ارزشیابی در نیمه دوم سال 99 اعم از طراحی، برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر اجرایی مورد نیاز برای برگزاری امتحانات منوط به اقتضای شرایط بهداشتی، روند آموزش، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد امتحانات سوادآموزی استان است، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از سلامت سواد آموزان، آموزش دهندگان و سایر عوامل اجرایی در همه فرآیندهای آموزش و آزمون مورد تایید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha