کد خبر: برپایی-چادر-در-پارک-ها،-بوستان-ها-و-مراک
۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
برپایی چادر در پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی گیلان ممنوع است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ارسلان زارع ، به قرارداشتن گیلان در وضعیت قرمز به لحاظ شرایط بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: قدردان مردم فهیم گیلان که عمدتاً دستورالعمل های بهداشتی، مراقبتی و تصمیمات ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا را رعایت می کنند و رضایت نسبی وجود دارد، هستیم.

وی ادامه داد: در گیلان مواهب خدادادی و زمینه های گردشگری بسیاری وجود دارد ولی توجه داشته باشیم که سفر، از مولفه‌های انتقال ویروس کروناست.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه کاهش رعایت دستورالعمل ها منجر به افزایش تعداد مبتلایان می‌شود، اظهار داشت: هر زمان که شاهد آگاهی بخشی از سوی ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر و محدودیت ها در ایام تعطیلات بوده ایم، مردم همکاری و همراهی داشته اند.

وی به تعطیلات پیش رو اشاره کرد و از هموطنان خواست تا جز به اضطرار، از سفر به گیلان خودداری کنند.

زارع به تعطیلی تمامی تفرجگاه ها، بوستان ها و مراکز تفریحی در راستای ایجاد محدودیت برای مدیریت کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: براساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری، برپایی چادر در پارک ها و بوستان های گیلان در تعطیلات پیش رو ممنوع است.

وی ادامه داد: شهروندان گیلانی نیز از ترددهای غیر ضروری، اسکان و حضور در اماکن تفریحی خودداری می‌کنند و از هم‌وطنان نیز انتظار همراهی و همکاری دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha