کد خبر: برنامه‌های-هفته-تهران-اجرا-نمی‌شوند
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
برنامه‌های هفته تهران اجرا نمی‌شوند/کاهش کارمندان شهرداری در دستور کار است

حسن خلیل آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به برنامه‌های هفته تهران اظهار داشت: همه برنامه‌هایی که به مناسبت هفته تهران در نظر گرفته شده بود به خاطر تشدید شیوع کرونا کنسل شده است.

وی افزود: اگر برنامه‌ای هم به مناسبت هفته تهران برگزار شود بیشتر به صورت مجازی خواهد بود.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به حضور مسوولان برای برگزاری مراسم‌های مجازی گفت: با توجه به اینکه شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 هستیم قرار شده برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون تجمع برگزار شود. شاید در تعدادی از برنامه‌ها چند نفر حضور داشته باشند اما به طور کلی تجمعی نخواهیم داشت.

اجرای برنامه‌های هفته تهران به صورت مجازی

خلیل آبادی ادامه داد: بیماری کرونا بسیار خطرناک است به همین دلیل برای حفظ سلامتی خبرنگاران، مسوولان و مردم تلاش کردیم تا برنامه های هفته تهران یا به صورت مجازی برگزار شود و یا به بعد از کرونا موکول شوند.

وی تصریح کرد: سلامتی مردم برای ما بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم بتوانیم بعد از ریشه کن شدن بیماری کووید 19 برنامه‌های مربوط به هفته تهران را تکرار کنیم.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در مورد تعطیلی برخی اداره‌ها و سازمان های شهرداری تهران، بیان داشت: شهرداری تهران در مورد تعطیلی برخی اداره ها به ستاد مبارزه با کرونا پیشنهاداتی ارائه کرده و این ستاد در خصوص تعطیلی تصمیم گیری خواهد کرد.

خلیل آبادی اضافه کرد: مدیریت شهری در ستاد مبارزه با کرونا نماینده دارد و نظرات شهرداری تهران توسط این نماینده در این ستاد مطرح می‌شود؛ امیدواریم بتوانیم شرایط حضور کارمندان و تردد در اداره‌ها را کاهش دهیم.

لغو جلسه حضوری شورای شهر تهران

وی با اشاره به تعطیلی جلسات شورای شهر تهران گفت: فردا 15 مهرماه جلسه حضوری شورای شهر تهران لغو شد و این جلسه به صورت مجازی برگزار خواهد شد اما در مورد تعطیلی کامل جلسات هنوز تصمیم گیری انجام نشده است.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش بیان داشت: هفته تهران را به پایتخت نشینان و شهروندان ری و تجریش تبریک می‌گوییم و امیدواریم که بتوانیم شاهد شهری پر از آرامش باشیم؛ همچنین امیدوارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم تهران شاهد کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌ها باشند.

گفت‌وگو: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha