کد خبر: برقراری-پروازهای-کاشان-مشهد-از-دی-ماه
۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
برقراری پروازهای کاشان- مشهد از دی ماه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کاشان، حسن بخشنده امنیه با اشاره به توقف 22 ماهه پروازهای فرودگاه کاشان و نیز مشکلات زیرساختی و ناوبری این فرودگاه گفت: فعالیت فرودگاه از دی ماه با برقراری پروازها از سرگرفته می‌شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: پروازهای فرودگاه شهید احمدی روشن کاشان بعد از 22 ماه توقف با مهیا شدن شرایط و همچنین سرمایه گذاری شهرداری کاشان، از دی ماه سال جاری و به صورت 2 روز در هفته به مقصد مشهد مقدس دوباره انجام می‌گیرد.

 وی، عقد قرارداد با شرکت هواپیمایی معراج و انجام پروازهای این ایرلاین با نوع  ایمن، مدرن و پیشرفته هواپیمای ایرباس را یادآور شد و افزود: این شرکت که پروازهای VIP آشیانه جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی کشور محسوب می‌شود.

 شهردار کاشان در ادامه، فرودگاه کاشان را زیرساختی فرامنطقه‌ای و متعلق به 18 شهر همجوار از جمله کلانشهر قم قلمداد و تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند علاوه بر رونق اقتصادی و گردشگری برای خطه سیلک، موجب افزایش مسیرهای پروازی به مقصدهای گوناگون نظیر قشم، کیش، شیراز و اهواز از مبدأ فرودگاه کاشان باشد.

بخشنده امنیه همچنین ابراز امیدواری کرد: با پی‌گیری‌های صورت گرفته فرودگاه کاشان در زمره فرودگاه‌های مرز هوایی کشور قرار گرفته و مردم دارالمومنین شاهد برقراری پروازها به عتبات عالیات از مبدأ این فرودگاه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha