کد خبر: بررسی-روند-ارائه-خدمت-به-بیماران-مبتلا
۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷
بررسی روند ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید مطهری

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر جان بابائی با مثبت ارزیابی کردن این بازدید، خدمات کادر درمان در این بیمارستان را در حد عالی توصیف کرد.

وی اظهار کرد: تیم های درمانی در این مرکز توانمند بوده و خدمات رضایت بخشی به بیماران ارائه می شود.

مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت بزرگ ترین بیمارستان جنرال و مرکز ترومای شمال استان فارس است که به دلیل قرار گرفتن شهرستان مرودشت در مسیر جاده اصفهان شیراز، روزانه با حجم بالایی از مراجعه کنندگان مواجه است.

این بیمارستان شامل بخش های درمانی اورژانس، داخلی، قلب، اطفال، جراحی عمومی، جراحی زنان، دیالیز، کولیز، اتاق عمل، زایشگاه، آی سی یو داخلی، آی سی یو جراحی، سی سی یو، آی سی یو نوزادان، مغز و اعصاب و اعصاب و روان است.

در کنار بیمارستان، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) نیز از ابتدای سال ۱۳۹۲ مشغول به فعالیت بوده که دارای کلینیک های مختلفی از جمله کلینیک مامایی، کلینیک تغذیه، کلینیک شنوایی، کلینیک دیابت، کلینیک وارفارین، بیماران قلبی و فشار خون است. همچنین خدماتی مانند نوار قلب، نوار مغز، تست ورزش، پانسمان و تزریقات، اندوسکوپی، کولونوسکوپی و فیزیوتراپی در این درمانگاه ارائه می شود.

از مجموع ۲۲۲ تخت فعال این بیمارستان هم اکنون  ۷۰ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته که از این تعداد بخش های کووید یک و دو ۵۰ تخت، فوریت ۶ تخت، اطفال ۶ تخت، NICU ۲ تخت و ICU ۸ تخت را به خود اختصاص داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha