کد خبر: بررسی-تعرض-جنگنده‌های-آمریکایی-به-هو
۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طبق دستورکار اعلام شده در روز یکشنبه 12مردادماه مهمان بعد از مروری بر اخبار و تحولات اخیر، به بررسی ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده های آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان در حریم هوایی کشور سوریه با حضور مسئولان ذیربط خواهند پرداخت.

همچنین ادامه تدوین و تعیین اولویت ها و برنامه های یکساله کمیسیون از دیگر دستورکارهای روز یکشنبه اعضا خواهد بود.

روز سه شنبه 14 مردادماه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در نوبت صبح پس از بررسی آخرین تحولات به استماع گزارش کارگروه امنیت پیرامون ارائه گزارش نتایج بررسی حوادث اخیر کشور می پردازند و سپس گزارش کارگروه حقوق بشر درباره گزارش فعالیت های دستگاه های ذیربط و ارائه دورنمایی از وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حقوق بشر در مجامع بین المللی و بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی قرائت می شود.

در نهایت اعضا به استماع گزارش رئیس سازمان غذا و دارو خواهند پرداخت.

به گزارش سلامت، اعضای کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسات روز سه شنبه خود در نوبت عصر، بعد از مروری بر آخرین تحولات، گزارش مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از واردات و تأمین کالاهای اساسی را خواهند شنید و سپس کارگروه دفاعی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت عملیات مین‌روبی کشور ارائه می کند.

لازم به ذکر است، کمیسیون امنیت ملی صبح روز چهارشنبه 15 مرداد ماه جلسه ای با حضور هیأت رئیسه این کمیسیون و رؤسای کارگروه‌های آن خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha