کد خبر: برد-استقلال-10-نفره-مقابل-سپاهان
۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۴۶

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 شنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با برتری در این دیدار به امتیاز 48 رسید و بالاتر از تراکتور به رده دوم جدول رسید. آبی پوشان با این پیروزی عملا شانس نایب قهرمانی سپاهان را کم کرده و یک رقیب را از پیش رو برای نایب قهرمانی برداشتند. شایان مصلح که در دقیقه 90 توسط کمیته اخلاق بخشیده شد با یک پنالتی و یک گل به خودی فرشته نجات فرهاد مجیدی شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی(87 - فرشید باقری)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (73 - ارسلان مطهری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی(49 - محمد دانشگر).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری(71 - محمد ایرانپوریان)، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن (46 - علی قربانی)، محمد کریمی(71 -  کومان)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.

نیمه اول دقیقه 17: شوت مسعود ریگی با اختلاف کمی از دروازه سپاهان به بیرون رفت. دقیقه 22: ضربه سر بازیکن سپاهان را، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال با پا دفع کرد. دقیقه 30: توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال را کی‌روش با سر زد که خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 37: پاسکاری ترکیبی بازیکنان استقلال در نهایت با شوت از راه دور فرشید اسماعیلی همراه بود که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 38: بار دیگر تیم سپاهان از روی ارسال از کناره‌ها صاحب موقعیت شد که ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نداشت. دقیقه 38: آرش رضاوند، اولین بازیکنی که از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 44: رضاوند بار دیگر روی امید نورافکن مرتکب خطا شد و با گرفتن دومین کارت زرد بازی از زمین اخراج شد. این در حالی بود که نورافکن بارها با بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری و علی کریمی درگیری داشت. دقیقه 1+45: بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. نیمه دوم دقیقه 47: اشتباه بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به محمد محبی برسد که پاس این بازیکن را عارف غلامی مدافع آبی‌پوشان از منطقه خطر دور کرد. دقیقه 51: شیخ دیاباته در محوطه جریمه توسط شایان مصلح سرنگون شد تا داور علاوه بر اعلام پنالتی به بازیکن سپاهان کارت زرد نشان دهد. دقیقه 52: دیاباته اقدام به ضربه پنالتی کرد که وارد دروازه شد تا استقلال 10 نفره با یک گل پیش بیفتد. دقیقه 66: پاسکاری خوب استقلالی‌ها در محوطه جریمه به محمد دانشگر رسید و این بازیکن تعویضی اقدام به پاس دادن کرد که توپ به شایان مصلح خورد و وارد دروازه شد. دقیقه 68: تیم سپاهان از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که ضربه آکروباتیک علی قربانی را عارف غلامی از روی خط دروازه گرفت تا مانع گل خوردن استقلال شود. دقیقه 82: شوت از پشت محوطه جریمه محبی وارد دروازه شد تا سپاهان یکی از گل‌های خورده را جبران کند. دقیقه 89: شوت مهدی کیانی به شکل خطرناکی از کناره دروازه استقلال به بیرون رفت که البته کمک داور اعتقاد به کرنر داشت. دقیقه 5+90: ارسال دیگر سپاهانی‌ها با ضربه سر علی قربانی همراه بود که حسینی توپ را به کرنر فرستاد. دیگر نتایج لیگ برتر : گل گهر سیرجان ۰ - فولاد ۰ پارس جنوبی ۰ - شاهین بوشهر ۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha