کد خبر: برخی-از-رسانه‌ها-از-بازیکنان-خط-می‌گی
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲
برخی از رسانه‌ها از بازیکنان خط می‌گیرند/ حواشی قطر توسط یک ایرانی به وجود آمد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، مهران شاهین‌طبع در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" درباره اتفاقات اخیر در تیم‌ملی بسکتبال گفت: خصیت و سبک تیم‌ملی در هر مقطع یک فرآیند داشت. سه سالی است که با تیم‌ملی به عنوان سرمربی کار می‌کنم، کادر فنی ما چند ماموریت داشت که مسابقات بازی‌های آسیایی را داشتیم. اگر قهرمان می‌شدیم بسیار خوب بود اما در فینال بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: ۵، ۶ بازی پنجره جهانی را داشتیم. تیم‌ملی در مسابقات جهانی خوش درخشید و توانست به المپیک راه پیدا کند. جای خوشحالی است که به المپیک راه یافتیم و جزو ۷، ۸ تیم برتر سال آینده در ژاپن خواهیم بود. ما آخرین مسابقاتمان هم راهیابی به مسابقات کاپ آسیاست که با عربستان، قطر و سوریه هم گروه هستیم. سه برد داریم و سرگروه هستیم و عربستان دو برد و قطر یک برد دارد. در مقاطعی برد و باخت داریم. تیم‌ملی با همه نوسان‌ها و مشکلاتی که داشته مانند در اختیار نداشتن برخی بازیکنان در مقاطع مختلف اوضاع خوبی دارد.

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال ایران درخصوص حواشی پیرامون اختلاف او با ارسلان کاظمی بیان کرد: به نظر من یک جنجال رسانه‌ای است. من بالغ بر ۴۰ سال است که هم بازیکن و هم مربی تیم‌ملی بسکتبال بوده‌ام. هم کیفیت بازی در برابر عربستان و هم اختلاف با کاظمی جنجال است. خیلی از رسانه‌ها هیچ اطلاع و آنالیزی از نحوه بازی یک بازیکن هم ندارند و فقط مطلب منتشر می‌کنند. برخی از رسانه‌ها هم که ارتباط نزدیک با بازیکنان دارند، ممکن است تحت تاثیر آنان قرار بگیرند. البته من اسم شخص خاصی را نمی‌گویم ولی در کل صلاح نمی‌دانم که در این‌باره صحبت کنم.

شاهین‌طبع ادامه داد: یا مثلا درخصوص بازی مقابل عربستان، ما تیم عربستان را بردیم حال با ۱۰ یا ۴۰ امتیاز؛ اینکه کیفیت بازی فلان بود و... جنجال‌هایی است که به جز فشار روحی چیز دیگری برای تیم‌ملی ندارد. به نظر من مدل بازی تیم‌ملی بسکتبال تغییر کرده و خوب شده است. چرا رسانه‌ها این را نمی‌گویند که تیم ما ۸ ماه بازی نداشت و اولین بازی تدارکاتی آن مقابل عربستان بود. یا مثلا سال گذشته تیم‌های داخلی شکایت داشتند که بازیکن خارجی نداشتیم و اگر بازیکن خارجی نداشته باشیم، نتیجه لیگ خیلی عادلانه نخواهد بود. چطور اشاره نشده که بازیکن سطح بالای آمریکایی تیم سوریه در یک بازی ۳۸ و در بازی دیگر ۲۴ امتیاز گرفت، باید به اینها اشاره شود.

سرمربی تیم‌ملی بسکتبال ایران درباره نبود سرپرست تیم روی نیمکت در بازی مقابل قطر گفت: این مسئله را بزرگش کردند. عکسی که رئیس فدراسیون با مدیر تیم‌ملی گرفته بودند نزدیک هتل بود که توسط یک ایرانی به دست مسئولین فدراسیون جهانی بسکتبال رسید.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری و حافظ کاظم‌زاده روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha