کد خبر: برخورد-تند-آقای-روحانی-با-گزارش-دیوان-م
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۳۹
برخورد تند آقای روحانی با گزارش دیوان محاسبات مناسب نبود

به گزارش گروه سیاسی طبنا(خبرگزاری سلامت)، محمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 97 و تخلفات صورت گرفته در اجرای این قانون مورد تحسین نمایندگان واقع شده و در جلساتی هم که من با منتخبین مجلس یازدهم داشتم از گزارش دیوان در این باره تقدیر می‌کردند.

وی افزود: برخورد تند آقای روحانی با گزارش دیوان محاسبات در این باره مناسب نبود و دولت اگر مستنداتی در این باره دارد، ارائه دهد و دیوان محاسبات آن را لحاظ کرده و گزارشش را ارائه کند.

[caption id="attachment_115072" align="aligncenter" ]برخورد تند آقای روحانی با گزارش دیوان محاسبات مناسب نبود برخورد تند آقای روحانی با گزارش دیوان محاسبات مناسب نبود[/caption]

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم اظهار داشت: قوه قضائیه و دیوان محاسبات باید با جدیت تمام تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه سال 97 را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: ما در مجلس یازدهم تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه سال 97 را از طریق ابزارهای نظارتی مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

وی در پایان گفت:‌ ما در مجلس یازدهم از طریق شکایت بر اساس ماده 234 آئین‌نامه داخلی مجلس موضوع تخلفات صورت گرفته در اجرای قانون بودجه 97 را مورد پیگرد قانونی قرار خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha