کد خبر: برخورد-با-تردد-شبانه-در-خراسان-شمالی-شد
۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد علی شجاعی از آغاز تشدید نظارت ها بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: برخوردها و اعمال قانون در زمینه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی شدت می گیرد.

وی افزود: برای نظارت بر نحوه پروتکل های بهداشتی، گروه های نظارتی و شمار بازرسان افزایش یافته است. وی با تاکید بر اینکه در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی برخورد با متخلفان تشدید می شود گفت: محدودیت برای ترددهای شبانه در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و اسفراین از امشب جدی تر می شود.

 شجاعی گفت: تردد خودروها به شهرستان اسفراین به عنوان شهرستان نارنجی استان محدود می شود و از جمعه شب از ورود و خروج خودروها به این شهرستان ممانعت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان اسفراین، تمام محدودیت های شهرهای نارنجی اعمال خواهد شد و بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونا، فعالیت هایی آموزشی، فرهنگی و اقتصادی متناسب با رنگ کرونایی نارنجی خواهد بود.

 شجاعی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد برگزاری نشست های متعدد در ادارات بودیم که بعضا زمان برگزاری این نشست ها طولانی مدت بود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید نشست ها را به حداقل برسانند و در صورت برگزاری نشست ها، تعداد حاضران متناسب با گستره و وسعت سالن ها باشد.

 شجاعی گفت: ظرفیت جلسات متناسب با وضعیت رنگی و فراهم بودن شرایط محیطی به لحاظ فاصله گذاری و تهویه هوای سالن جلسات باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha