کد خبر: برای-رفاه-مردم-سلسله-مراتب-نمی‌شناسیم
۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۹
برای رفاه مردم سلسله مراتب نمی‌شناسیم!

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان تربت‌جام و در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز دستگاه قضا در جهت ایجاد اشتغال و سرمایه‌‌گذاری پای کار آمده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت بیشترین استفاده را ببرند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه مبنی بر «الفقرُ الموتُ‌الاکبر»، افزود: این مسئله که فقر بزرگترین مرگ بشریت است، نشان می‌دهد چقدر مسائل اقتصادی اهمیت دارند و ما از آن غافل بوده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید براینکه ائمه جمعه می‌توانند در گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی موثر باشند، خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی تقویت شود باید همه مسئولین در راستای تقویت بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد حرکت کنند.

رزم‌حسینی با اشاره به ضرورت اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی ادامه داد: در راستای تحقق توسعه پایدار شرکت‌های نامدار باید برای توانمندسازی مردم وارد عمل شوند و کار خود را شروع کنند.

وی ادامه داد: وقتی در شهرستان تربت‌جام وحدت وجود دارد بزرگترین نقش امام جمعه ایفا شده است، یا به عبارتی همین که در استان خراسان رضوی علی‌رغم همه سلایق سیاسی وحدت ایجادشده یعنی یکی از ثمرات مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را شاهد هستیم.

استاندار خراسان رضوی بیکاری را باعث بوجود آمدن ناامنی دانست و تشریح کرد: امروز همه مسئولان استان اراده کرده‌اند که از همه قدرت خود برای ریشه‌کنی بیکاری استفاده کنند، تا اتفاقات مثبتی را در اقتصاد استان شاهد باشیم.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه در مسیر تحقق مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده شود، تصریح کرد: برای رفاه و رفع فقر مردم سلسله مراتب نمی‌شناسیم و در این راستا همه ارکان حکومت می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی در انتها ابراز کرد: می‌خواهیم توسعه را از روستا شروع کرده و مهاجرت را به روستاها برگردانیم چون بهرحال اقتصاد خانوار روستایی باید تقویت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha