کد خبر: برایان-کرانستون-به-دلیل-جنون-ترامپ-بسی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱
برایان کرانستون: ترامپ اصلا سلامت عقلی ندارد
به گزارش گروه بین‌الملل طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از Yahoo، برایان کرانستون آخر هفته سخنان توهین آمیزی درباره دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت، در حالی که واکنش شدید علیه پاسخ Covid-19 رئیس جمهور همچنان ادامه داشت. ترامپ با طرح این سوال که آیا می توان از محصولات ضد عفونی کننده خانگی به عنوان ابزاری برای مبارزه با کروناویروس استفاده کرد، بحث و جدال ایجاد کرد.

برایان کرانستون: ترامپ سلامت روان ندارد!

اظهارات رئیس جمهور باعث شد لیسول بیانیه ای صادر کند مبنی بر اینکه خریداران نباید هیچ کالای Lysol مصرف کنند زیرا انجام این کار مضر است. براساس گزارش NBC News، تماس ها به کنترل سم در شهر نیویورک و مصرف لیزول پس از اظهارات ترامپ دو برابر شده است. کرانستون در توییتر نوشت که دیگر معتقد نیست ترامپ عاقل است. کرانستون گفت: من دیگر درباره‌ی سلامت روان رئیس جمهور نگران نیستم. او عاقل نیست. و تحقق بیماری او من را از خشمگین نمی‌کند بلکه با غم و اندوه عمیق همراه است. آنچه من اکنون نگران آن هستم، حرمت هر کسی است که هنوز هم می تواند از این مرد عمیقاً مشکل‌دار پشتیبانی کند تا کشور ما را رهبری کند.

کرانستون: عوام‌فریبی دشمن مردم است!

برایان کرانستون به دلیل جنون ترامپ بسیار ناراحت است! کرانستون مدت هاست که نسبت به ترامپ انتقاد کرده و در دسامبر سال 2018 به IndieWire در مورد ارتباطات او بین رئیس جمهور و شخصیت هوارد بیل گفت. کرنستون گفت: آنها پیام دارند، یک جعبه صابون دارند تا بتوانند آن را تحویل دهند. آنها قادرند اعتقاد زیادی به مردم ببخشند که پیامی دارند که برایشان مهم است و از آن پیروی می کنند. اما پس از آن ترامپ چیزهایی می گوید که درست نیستند و مملو از زنوفوبیا و تعصب از یک سطح یا سطح دیگر است. هنگامی که کرانستون تابستان گذشته برنده جایزه تونی برای شبکه شد، گفت: روزنامه نگاران به دنبال حقیقت هستند. رسانه ها دشمن مردم نیستند. عوام‌فریبی دشمن مردم است.

مصرف لیزول و بلیچ دو برابر شده است!

برایان کرانستون به دلیل جنون ترامپ بسیار ناراحت است! به نقل از NBCNewYorker، رئیس جمهور پس از حدس و گمان آشکارا مبنی بر تزریق مواد ضد عفونی کننده به بدن به‌عنوان یکی از راه های نبرد با کروناویروس محکوم شد. روز شنبه دونالد ترامپ گفت که تزریق ماده ضد عفونی کننده ممکن است یکی از راه های مبارزه با کووید-19 باشد، تماس با مرکز کنترل سم در شهر نیویورک بیش از دو برابر شده است. در 18 ساعت پس از پیشنهاد رئیس جمهور طی یک کنفرانس خبری در پنجشنبه، مرکز شهر 30 تماس درباره‌ی آلوده شدن توسط این مواد دریافت کرد؛ از این موارد می‌توان به 9 مورد به طور خاص درباره لیسول ، 10 مورد سفید کننده و 11 مورد دیگر در مورد پاک کننده های خانگی اشاره کرد!

پیشنهادی که بهتر بود مطرح نشود

برایان کرانستون به دلیل جنون ترامپ بسیار ناراحت است! رئیس جمهور روز جمعه پس از پیشنهاد خود با محكومیت تقریبا جهانی روبرو شد، با اینكه مقامات بهداشتی و حتی برخی متحدین نزدیك با عجله هشدار دادند كه مردم نباید به او گوش دهند و نباید ضدعفونی كننده، سفید کننده یا هر ماده شیمیایی خانگی دیگری را مصرف یا تزریق كنند. سازنده Lysol، شرکت کالاهای مصرفی بریتانیا RB، حتی احساس کرد که مجبور به صدور بیانیه است و از مردم خواست که محصولات خود(لیزول) را مصرف نکنند. رئیس جمهور ترامپ بعداً اظهار داشت كه وی با این اظهار نظر خود، خواسته تا طعنه آمیز باشد، اما او همچنین به ویژه كنفرانس خبری جمعه شب خود را بدون سؤال كوتاه كرد. هیچ یک از 30 تماس در معرض خطر در شهر منجر به فوت یا بستری شدن در بیمارستان نشده است. مترجم : معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha