کد خبر: با-هم-برای-امنیت-و-سلامت-سردار-محمدیان
۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
با هم برای امنیت و سلامت/سردار محمدیان

فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی که سال هاست در دفاع از امنیت و حفظ کیان این مرز و بوم جان فشانی کرده اند، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده بیشتر از همیشه خوش درخشیده اند و نشان دادند که هیچ چیز نمی تواند مانعی برای ایثار و فداکاری آن ها برای دفاع از آرامش و امنیت مردم این دیار باشد.

سبزپوشان استوار در کنار وظایف ذاتی خود امسال که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده با وجود تمام مخاطرات پای کار بوده و با تمام توان به برقراری نظم و امنیت پرداختند.

برخورد با آنهایی که در این وانفسای بیماری و تحریم اقدام به احتکار اقلام بهداشتی و وسایل مورد نیاز مردم می کنند، کمک به اجرای قوانین مرتبط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و نظارت بر فعالیت صنف های مختلف را می توان بخش کوچکی از فعالیت از جان گذشتگانی دانست که حفظ سلامت و امنیت مردم را حتی مقدم بر جانشان می دانند.

حال که کشورمان درگیر این ویروس شوم و منحوس شده، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با قراردادن شعار "با هم برای امنیت و سلامت" تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند با برنامه ریزی های مشخص یکی از ماموریت های بزرگ خود را که شکست ویروس کرونا و تامین سلامت هر چه بیشتر مردم است را نیز به بهترین شکل ممکن به سرانجام برساند.

ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان که از اسفند ماه گذشته تاکنون در سنگر سلامت به دفاع از جان مردم پرداختند، سربازان شما درنیروی انتظامی در کنار شما تا پاک کردن این ویروس منحوس از چهره کشور عزیزمان خواهند ایستاد، چرا که بر این باور هستیم امنیت و آرامش مان در گرو اتحاد و همدلی است.

 سردار "عباسعلی محمدیان" - فرمانده انتظامي استان البرز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha