کد خبر: با-مدیرانی-که-کارکنان-آنها-از-ماسک-استف
۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح اله حقیقی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا افزود: باید از روند کاهش استفاده از ماسک در سطح استان توسط مردم جلوگیری و راهکارهای استفاده از آن احصا شود.

 وی تاکید کرد: در وسایط نقلیه عمومی استفاده از ماسک آنگونه که باید جدی گرفته نمی‌شود و ابتدای شیوع بیماری شهرداری به جد به دنبال تحقق این مهم و ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی بود که این عمل در زمان حاضر ضعیف شده است.

استاندار زنجان گفت: بر اساس آمارهای احصا شده طی هفته گذشته در استان زنجان تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت و بانک ها وضع مناسبی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک نداشتند.

وی افزود: هر هیات و هر کسی که علاقه‌مند به برگزاری مراسم عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) است باید مجوز کتبی از سازمان تبلیغات اسلامی گرفته و این سازمان از بهداشت و درمان استعلام کند.

استاندار زنجان متذکر شد: هر کسی که مسوولیتی در خصوص کرونا و برگزاری مراسم محرم ندارد، حق دخالت نداشته و کسانی که در خصوص عدم رعایت تعهدات خود در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی ایجاد جو می کنند، با برخورد قوه قضایی مواجه می شوند.

حقیقی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید روزانه از رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم های عزاداری گزارش ارائه دهند. وی افزود: در حال حاضر همه موقعیت و شرایط موجود کرونایی را درک می کنیم و همگان باید توصیه های این ایام را رعایت کنند.

استاندار زنجان گفت: در ۴۰ روز اخیر جلسات متعددی تشکیل شده و همه حمایت کردند که پروتکل های بهداشتی در ماه محرم الحرام و صفر برای برگزاری مراسم عزاداری رعایت شود، در شرایط موجود کرونایی اگر تجمعی رخ دهد بیماری سرایت می کند و این مهم عملی شایسته و قابل قبول نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha