کد خبر: با-عضویت-ایران-در-فدراسیون-جهانی-،-راگب
۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱
با عضویت ایران در فدراسیون جهانی ، راگبی ایران جهانی شد
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت و به نقل از سایت انجمن راگبی و با اعلام رئیس انجمن ،خبری از سوی فدراسیون جهانی راگبی از طریق ریاست فدراسیون آسیا به ایران اعلام شد،متن این پیام به شرح زیر میباشد؛
من افتخار می کنم اعلام کنم که ، شورای جهانی راگبی به اتفاق آرا پذیرش انجمن راگبی ایران و فدراسیون راگبی لائو را به عنوان اعضای کامل راگبی جهانی تصویب کرد و همچنین به اتفاق آرا راگبی نپال را به عنوان عضو همیاری جهانی راگبی پذیرفته شد ،تبریک به آسیا! "ما می توانیم بهتر اما با هم کار کنیم"
در این خصوص رئیس انجمن راگبی ایران افزود؛تمام این زحمات را همه ی جامعه راگبی به دوش کشیدند ،از مربیان تا داوران ،ورزشکاران و علاقمندان همه و همه باعث اتفاق همچین رویداد مهمی در ورزش کشور شدند.
دکتر میرزاآقابیک بیان کرد؛ اهداف ما به عنوان یک رشته المپیکی بسیار بزرگتر از کارهایی است که در حال حاضر با تیم کاری انجمن پیگیر آن هستیم،من معتقدم ما میتوانیم در کنار هم همچون یک خانواده متحد رشد کنیم.
رئیس انجمن راگبی ادامه داد؛ در این مسیر طولانی جناب علیپور ریاست فدراسیون انجمن ها ورزشی ،وزارت ورزش و جوانان  دکتر سلطانی فر و دکتر علینژاد ، همچنین کمیته ملی المپیک که جناب دکتر صالحی امیری بصورت ویژه بسیار حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
ایشان در پایان خاطرنشان کرد؛ راگبی ایران پس از سالها توسعه و تلاش توانست به این مهم دست یابد و خواهشمندم از وزارت ورزش تا کمیته ملی المپیک و بخصوص رسانه ها تخصصی تر و حرفه ای تر با این رشته المپیکی برخورد نمایند.
پس از اعلام این اتفاق مهم در ورزش راگبی کشور تمامی اعضای کشور های آسیایی به به نماینده جدید فدراسیون جهانی (ایران) تبریک فرستادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha