کد خبر: با-سه-مشکلی-که-باعث-عملکرد-بد-استقلال-شد
۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
با سه مشکلی که باعث عملکرد بد استقلال شده است آشنا شوید!
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت مهران کاظمی، مدیر رسانه ای استقلال یکی از کسانی بود که در دومین دوره جشنواره ناصر حجازی شرکت کرد. کاظمی در حاشیه این مراسم از خاطرات خود از ناصر حجازی و وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت های جالبی را انجام داده است.
خود شما خاطره ای از ناصر خان حجازی یا از خصوصیات اخلاقی ایشان دارید؟
 مسبب استقلالی شدن من ناصر خان حجازی بود. واقعیت از سال ۶۰، ۶۱ که من ۹، ۱۰ سال داشتم به خاطر ناصر خان این حس در من ایجاد شد. اولین تصویری هم که از ایشان به ذهن دارم، همان پیراهن معروفی است که رشید چند روز پیش پوشیده بود. بعد هم چند جایی افتخار داشتیم در خدمت ایشان بودیم. در رسانه با ایشان ارتباط داشتم. یک سال آمدند قائم شهر سرمربی نساجی شدند، من هم بچه قائم شهر هستم. به هر حال ارتباط خوبی با ناصر خان داشتم. برای من یک اسطوره بودند. قلبا دوست شان دارم و به عقب که برمی گردم، فکر می کنم انسان بسیار بزرگی را از دست دادیم. فوتبال ما قدر ناصر حجازی را ندانست. ناصر حجازی هم به آن چیزی که استحقاق و لیاقتش را داشت، در فوتبال ما نرسید. امیدوارم حداقل حالا که در نبودش، دوستان چنین برنامه هایی را برگزار می کنند، بشود در سال های بعد با از بین رفتن بیماری کرونا به شکل بهتری از ایشان تجلیل شود چون واقعا می گویم و باز هم این را تکرار می کنم، ناصر حجازی در فوتبال به حقش نرسید، لااقل نامش همیشه زنده بماند.
کنار شما خیلی سخت است از استقلال نپرسید. در مورد شرایط این روزهای استقلال چه نظری دارید؟
 مشکل اصلی ما این روزها کمبود نفرات است. به جرات می گویم در دو ماهی که کنار بچه ها هستم، واقعا یک جلسه تمرینی با حضور تمامی بازیکنان نداشتیم. اول فصل با پنجره بسته نقل و انتقالات مواجه شدیم، بعد پنج شش بازیکن مان کرونا گرفتند، کرونایی ها خوب شدند، مصدومیت ها یکی پس از دیگری آمد. واقعا کار برای کادر فنی ما دشوار شد. با تمام این مسائل فکر می کنم خدا یک لطفی به ما کرد. شاًید، شاید نحوه بازی ما مورد قبول تماشاگران نباشد ولی به لحاظ نتیجه گیری از سال های گذشته بهتر عمل کردیم. فکر می کنم اگر کمک کنند و هواداران مثل سال های قبل حمایت کنند، وضعیت بهتر می شود. از این بازی هم بیشتر مصدومان ما می رسند و امیدواریم کنار نتایج خوب بتوانیم فوتبال خوبی هم ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha