کد خبر: با-روند-کاهشی-ویروس-کرونا-شرایط-میزبان
۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ نشست دبیران کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و آزاد با حضور محمد گلفشان، در گیلان برگزار شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در این نشست رشد و تعالی جامعه را وابسته به مشارکت فعال جوانان دانست و گفت: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است، از این رو نگرش و خط مشی برنامه ریزان جامعه باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان به عنوان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های غنی، مورد توجه قرار گیرد.

گلفشان با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر برای استفاده از توان و ظرفیت جوانان گفت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضور آنان در تصمیم گیری هاست که انتظار داریم با فعالیت مداوم جوانان و نشان دادن ظرفیت خود به این خواسته دست یابیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر افزود: روز جمعه ۲۳ خرداد ماه سال جاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور حداکثری جوانان برگزار خواهد. جمعیت هلال احمر دارای ظرفیت بسیاری بالایی از جوانان است که این ظرفیت باید از لحاظ کمی و کیفی تقویت شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است که جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد آن نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضاء و جوانان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

گلفشان ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص اوقات فراغت اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال برنامه ریزی هستیم با بررسی روند کاهشی این ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی اردوهایی را ترتیب دهیم تا اعضای جوان از آن بهره مند شوند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به فراهم آمدن شرایط میزبانی ۱۲ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور، گفت: در بازدیدی که شب گذشته از اردوگاه مهر انزلی انجام شد، مقرر شد تا زیرساخت های این اردوگاه و ۱۱ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور فراهم آید تا جوانان عزیزمان بتوانند از خدمات این نهاد عام المنفعه بهره مند شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha