کد خبر: با-حضور-دکتر-صالحی-امیری-برگزار-شد-؛-نشس
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ریاست کمیته ملی المپیک نشست شورای مدیران بصورت ماهیانه و جهت بحث و بررسی در خصوص پیاده سازی دقیق برنامه ها و اهداف این کمیته بر گزار می گردد که صبح امروز با حضور دکتر صالحی امیری رئیس  ، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل و مدیران و مشاوران کمیته ملی المپیک اولین نشست فصل زمستان در اولین روز دی ماه در محل کمیته برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای بخش های مختلف کمیته توضیحاتی در خصوص حضور در هفتاد و چهارمین نشست هیات اجرایی و سی و نهمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا و دیدارهای صورت گرفته در حاشیه این دو نشست  که به میزبانی مسقط عمان صورت گرفته بود ، ارائه نمودند .
 ادامه  نشست به ارائه اخبار و نقطه نظرات حاضرین اختصاص یافت و هر کدام از مدیران و مشاوران نقطه نظرات و موراد مهم مورد بحث در این نشست را به مسئولین کمیته ملی المپیک اعلام کردند.
ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه واحد روابط عمومی دستور بعدی این نشست بود که توسط مدیر این واحد ارائه گردید.
دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز گزارش از فعالیتهای اجرایی کمیته ملی المپیک به حاضرین ارائه دادند و ضمن اعلام زمان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک خواستار همکاری واحدهای مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه شدند.
در پایان این نشست حکم خانم مریم بیات بعنوان مدیر واحد امور اداری از سوی ریاست کمیته ملی المپیک اعطا شد.
در این نشست دکتر عبدی افتخاری، غلامحسین شعبانی ،  بهروز منتقمی، حمید باقرنیا ، پیمان فخری،اصغر رحیمی، محمد بابایی، محسن میر ، عبدالحسین ضمیری ، اصغر فرخی ،  فرید فتاحیان، عاطفه اسلامیان، شهرزادکردبچه، سپیده مقدم ، محمد عبیری، حمید سلامی ،مریم بیات، ، سارا مهرانی  و محمود عبدالهی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha