کد خبر: با-ارزش‎ترین-طلایم-را-به-کادر-درمانی-ت
۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶
با ارزش‎ترین طلایم را به کادر درمانی تقدیم کردم
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، یوسف صبری قهرمان ووشو جهان درباره آخرین شرایط تمریناتش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: تمریناتم را بیشتر در فضای باز انجام می‌دهم و البته گاهی اوقات نیز به صورت انفرادی و تنها در باشگاه به تمرین می‌پردازم تا از آمادگی دور نمانم.
وی با اشاره به پیگیری تمریناتش در استان اردبیل ادامه داد: روزی نیست که تمریناتم را به صورت هوازی و بدنسازی پیگیری نکنم. همه تلاشم این است که بتوانم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا انشالله با شرایط خوبی در رویدادهایی که در آینده برگزار می‌شود، حضور پیدا کنم.
دارنده مدال طلا در مسابقات جهانی 2018 چین عنوان کرد: فدراسیون ووشو در ماه‌های اخیر کلاس‌های مجازی را نیز برگزار کرد که این موضوع شخصا کمک زیادی به من کرد. استفاده مطلوبی از راهنمایی و مشاوره‌های مربیان تیم ملی کردم. خدا را شکر برگزاری این دوره‌ها و کلاس‌ها بسیار مفید بوده است و در این دوران بهره لازم را بردم.
صبری اظهار داشت: خوشبختانه امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو طی این مدت چندین بار تماس گرفته و جویای حالم بوده است. این حمایت شخص رئیس فدراسیون، دلگرمی بزرگی برای ما ورزشکاران و ملی‌پوشان محسوب می‌شود.
وی در پایان گفت: چندی قبل یکی از مدال‌هایم را به کادر درمان تقدیم کردم تا به نوعی از زحماتشان وهمچنین آنهایی که جانشان را برای نجات جان بیماران به از دست دادند، تشکر کنم. امیدوارم ویروس منحوس کرونا زود از بین برود و شرایط دنیا به حالت عادی بازگردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha