کد خبر: باید-روی-مربیان-زن-سرمایه‌گذاری-شود
۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) کتایون اشرف در خصوص شرایط قایقرانان برای کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: همه ورزشکاران ما در اردو هستند، همه تلاش می‌کنند که بتوانند جواز حضور در المپیک را کسب کنند اما شرایط سختی داریم، تمام رقبا تمرینات خوبی را برگزار می‌کنند اما شرایط فعلی کار ما را سخت‌تر کرده است چرا که ورزشکاران ما نتوانستند خارج از کشور اردو داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط کسب سهمیه متفاوت شده مثلاً در روئینگ در بخش زنان و مردان به بهترین قایق سهمیه تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: بله، ما البته تعامل زیادی داریم اما اگر مردان مدال طلا کسب کنند و زنان نقره، سهمیه به مردان داده می‌شود، اگر می‌خواهیم در هر دو جواز حضور در المپیک را بگیریم باید مدال طلا کسب کنیم. شرایط به ما می‌گوید می‌توانیم سهمیه بگیریم اما باید ببینیم در زمان مسابقه چه اتفاقاتی می‌افتد. تمام کشورها برای کسب سهمیه و المپیک خوب هزینه می‌کنند ما هم خوشبین و امیدوار هستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر بازگشت آرزو حکیمی و هدیه کاظمی یادآور شد: این دو ورزشکار تمریناتشان را شروع کردند حالا باید ببینیم چه رکوردهایی دارند، هر دو زیرنظر مربیان تمرینات را برگزار می‌کنند.

اشرف درباره اینکه سولماز عباسی به عنوان ورزشکار در المپیک لندن حضور داشته چقدر برای سرمربی‌گری به او اعتماد دارید و فکر نمی‌کنید مسؤولیت سنگینی را به او واگذار کرده‌اید، تصریح کرد: ما خیلی به او اطمینان داریم، عباسی دختری است که برای این جایگاه سخت تلاش کرده است اما برای المپیک باید فشار زیادی تحمل کند چون کسب سهمیه سخت است. ما به او کمک می‌کنیم چون اعتقاد دارم باید روی مربیان زن سرمایه‌گذاری شود.

وی همچنین درباره قایق‌های خریداری شده که قرار است با سفر رئیس فدراسیون به تایلند این قایق‌ها وارد ایران شود، گفت: قایق‌های ما مستهلک شده بود به همین دلیل باید قایق‌هایی را جایگزین می‌کردیم قطعاً این قایق‌ها تأثیر خود را خواهد گذاشت. من هم به تایلند سفر می‌کنم چون عضو کمیته اسلالوم آسیا هستم که قرار است بازدیدی هم از پیست تایلند داشته باشیم. تلاش ما این است برای میزبانی جوانان اعلام آمادگی کنیم، امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha