کد خبر: بایدن-و-سکوت-دموکرات‌ها-درباره‌ی-اته
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲
بایدن و سکوت دموکرات‌ها درباره‌ی اتهامات وارد شده به او!
  به گزارش گروه بین‌الملل طبنا(خبرگزاری سلامت) به نقل از FoxNews، رهبران دموکرات در کنگره روز یکشنبه به سکوت درمورد اتهامات تجاوز جنسی علیه نامزد احتمالی ریاست جمهوری حزب خود جو بایدن، حتی با وجود  عصبانیت از اتهامات ناشی از جناح مترقی تر حزب، ادامه دادند.

و سکوت درباره‌ی بایدن همچنان ادامه دارد...

بایدن و سکوت دموکرات‌ها درباره‌ی اتهامات وارد شده به او! نه نانوس پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان مجلس و نه رهبر اقلیت مجلس سنا چك شومر، وزیر امور خارجه، هیچ اظهارنظری در مورد اتهامات تارا رید، كارمند بایدن در سال 1993 كه سناتور آن زمان به آن خانم تجاوز کرده است یا خیر، ارائه ندادند. هم از طرف دموکراتهای مترقی و هم طرفداران جنبش #MeToo عصبانیت فزاینده‌ای درباره عدم پاسخ رهبران دموکرات به این ادعاها وجود دارد. هشتگ #dropoutbiden روز یکشنبه در توییتر روند صعودی داشت تا زمانی که ظاهراً برداشته شد و بسیاری از هواداران امیدوارِ برنی سندرز رئیس جمهور پیشین دموکرات سابق، خواستار توقف فعالیت های بایدن برای کاخ سفید بودند. نیک برانا، هماهنگ کننده سابق برنامه های دستیابی به اهداف ملی ساندرز، در آخر هفته توئیت کرد که کمیته ملی دموکراتیک باید یا وادار شود و یا اعتراف کند که سرکوب مترقی ها هدف واقعی حزب آن‌ها است.

دفاتر پلوسی و شومر درخواست Fox News را برای اظهار نظر بازگرداندند.

بایدن و سکوت دموکرات‌ها درباره‌ی اتهامات وارد شده به او! کمپین بایدن با قاطعیت این ادعاها را تکذیب کرده و ادعای مربوط به حادثه اعلام شده دهه‌ها قبل را نادرست خوانده است. خانمها گفتند: زنان حق دارند كه داستان خود را بازگو كنند و خبرنگاران موظفند به سختي آن ادعاها را كنترل كنند. کیت بدینگفیلد، معاون مدیر تبلیغات و مدیر ارتباطات کمپین Biden، در گفتگو با فاکس نیوز گفت: ما آنها را به انجام این کار تشویق می کنیم، زیرا این اتهامات نادرست است. الكساندريا اوكاسيو كورتز، بزرگترين حامي سندرز در كنگره، اتهام ريد را مشروعیت برای صحبت کردن در اوايل اين ماه خوانده است. اوکاسیو-کورتز توضیح داد: من این بار گفتم که باید از نامزد دموکرات ها حمایت کنیم. آخر هفته، ویدئویی از سال 1993 پدیدار شد که به نظر می رسد مادر (رید) در مصاحبه با لری کینگ CNN به اتهام تجاوز جنسی اشاره دارد.

اتهامات بایدن چگونه در Intercept بیان شد؟

Intercept در روز جمعه برای اولین بار متن گزارش را در 11 آگوست 1993 منتشر کرد، که در آن خانم - که به تجاوز جنسی یا جزئیات خاص ادعای Reade اشاره نمی کند - سؤالی را از هیئت می پرسد. این کلیپ بعداً توسط Newsbusters پیدا و منتشر شد. بله ، سلام. من نمی دانم که کارمندان چه کارهایی می توانند انجام دهند علاوه بر رفتن به مطبوعات در واشنگتن؟ دختر من پس از کار برای یک سناتور برجسته، آنجا را ترک کرده و اصلاً نتوانسته است مشکلاتش را برطرف کند و تنها کاری که او می توانست انجام دهد این بود که به مطبوعات برود و او تصمیم گرفت این کار را برای احترام او انجام ندهد. کینگ سؤال می کند: به عبارت دیگر، او داستانی برای گفتن داشت، اما به خاطر احترام به شخصی که برای آن کار کرده بود ، آن را نگفت؟ این درست است، زن قبل از اینكه كینگ از او بخواهد جواب داد.  رید می گوید این زن ژانت آلتیموس، مادر فقید او است. رید(Reade) درباره مادرش که در سال 2016 درگذشت، گفت:این مادر من است. دلم برای او تنگ شده و  این حمایت شجاعانه او از من است. کمپین بایدن بار دیگر به بیانیه Bedingfield اشاره کرد آنچه در مورد این ادعا واضح است: واقعیت ندارد. این موضوع  اتفاق نیفتاده است. مترجم : معین حبیبی  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha