کد خبر: بایدن-می‌خواهد-به-اکثر-کودکان-ایالات
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
بایدن می‌خواهد به اکثر کودکان ایالات متحده چک پرداخت کند
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از the week، انتظار می‌رود رئیس جمهور بایدن برنامه نجات 1.9 تریلیون دلاری آمریکایی خود را در این هفته امضا کند و 1400 دلار چک به میلیون‌ها آمریکایی بفرستد و میلیاردها دلار برای مدارس، واکسیناسیون COVID-19، کشاورزان در حال مبارزه، بخش حمل و نقل و سایر ذی نفعان آزاد کند. آسوشیتدپرس گزارش می‌دهد که این بسته همچنین شامل طرحی برای افزایش موقت اعتبار مالیات کودک است که می‌تواند منجر به تغییر دائمی نحوه برخورد کشور با فقر کودک شود. بیشتر والدین برای هر کودک 5 ساله و زیر آن 300 دلار و برای کودکان 6 تا 17 سالانه 250 دلار دریافت می‌کنند. نیویورک تایمز گزارش می دهد: مزایای پرداخت کودک دارای یک انقلاب سیاسی است. این اساساً یک درآمد تضمین شده برای خانواده‌های دارای فرزند است، به بیش از 93 درصد کودکان در ایالات متحده کمک می‌کند و دموکرات‌ها قصد دارند سود یک ساله را دائمی کنند.

مخالفت جمهوری خواهان با بایدن و دموکرات‌ها بر سر این لایحه از بین رفته است!

تایمز گزارش می‌دهد: مخالفت به طرز شگفت انگیزی از بین رفته است. هیچ یک از جمهوری خواهان به این لایحه رأی نخواهند داد، اما بایدن در آستانه امضای بزرگترین گسترش طرح رفاه دولت از زمان LBJ است. بایدن و پرداخت چک به کودکان به طور خلاصه، پولیتیکو گفت: بحران‌های بیماری و رکود اقتصادی، حمایت از مداخلات دولت را بسیار فراتر از آنچه برای دهه‌ها تحمل شده، تقویت کرد. *حمایت خود دونالد ترامپ و جمهوری خواهان از دو لایحه اخیر باعث جنگ در مورد این لایحه شد، جمهوری خواهان به‌خاطر اختلافات داخلی منحرف شده‌اند.

برخی از محافظه کاران هشدار می‌دهند اعتبار کودک بودجه را کاهش می‎‌دهد و انگیزه‌های کار یا ازدواج را ضعیف می‌کند. اما کمک هزینه کودک با کمک سنتی از نظر روش‌هایی که مورد توجه برخی از افراد جناح راست قرار دارد متفاوت است. طرفداران بالاتر تولد می‌گویند که کمک هزینه کودک می‌تواند به کاهش باروری منجر شود و محافظه کاران اجتماعی خاطرنشان می‌کنند که به نفع والدین خانه نشین است.

همچنین، برخلاف جنگ‌های رفاهی نژاد پرستانه در دهه 1980 و 90، بسیاری از ذینفعان در اینجا رای دهندگان سفید روستایی هستند. ساموال هاموند، طرفدار کمک هزینه کودک در مرکز راست نیسکانن، به تایمز گفت: مردم چک‌های محرک را دوست دارند و افراد سمت راست درباره مزایای کودک کنجکاو هستند..  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha